Ubezpieczenie mieszkaniowe w Proama można zawrzeć na 3 lata. Jest to rozwiązane szczególnie wygodne dla ponad 1,7 mln posiadaczy kredytów mieszkaniowych, którzy co roku, przy przedłużaniu lub zawieraniu umowy ubezpieczenia, mus
Do 4 stycznia trwa subskrypcja na trzyletni produkt bancassurance „Wind of Change”, oparty o koszyk trzech indeksów i kurs wymiany USD/PLN. Produkt połączony jest z ubezpieczeniem na życie i dożycie, dzięki czemu ma zarówno
W październiku br. sieć B&B Hotels dołączyła do Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Polsce. To kolejny etap budowania silnej pozycji Spółki na polskim rynku. Przystąpienie do Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej t
W sierpniu produkcja przemysłowa wzrosła jedynie o 0,5 proc. w ujęciu rocznym po ponad 5 proc. wzroście zanotowanym miesiąc wcześniej. Na niższy od oczekiwań odczyt wskazywały wcześniejsze odczyty PMI oraz produkcji samochod
TP jest oburzona praktykami nieuczciwych handlowców innych operatorów, podających się za pracowników Telekomunikacji Polskiej. Uważamy, że jest to czyn nieuczciwej konkurencji i jako taki powinien podlegać kar
W perspektywie kryzysu na rynku amerykańskich kredytów o obniżonej wiarygodności (subprime) większość specjalistów jest przekonanych, że nam problem ten nie grozi w sposób bezpośredni. Sęk jednak w tym, że polscy kredytobi
Być może będzie wydawało Ci się śmieszne to, że w XXI wieku, w dobie Internetu i banków na wyciągnięcie ręki, niektórzy ludzie nadal swoje pieniądze gromadzą w domach. Nie jest to ani bezpieczne ani opłacalne. Zawsze mo
Uchwały o skupie akcji własnych w celu umorzenia oraz w sprawie przyjęcia programu motywacyjnego zaplanowano w porządku obrad czerwcowego Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy ATM Grupy SA.Zarząd spółki zdecydowa
Informacja prasowaWarszawa, 16 października 2019 r.Polacy na tropie urodzinowych prezentów*Wyniki ankiety PAYBACK Opinion PollUrodziny to wyjątkowy dzień w roku. Dla jednych jest to świetna okazja, by spotkać się z najbliżs
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa