Data publikacji: 2015-06-22, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koncerny farmaceutyczne coraz więcej wydają na reklamę lekówKategoria: BIZNES, , leki, reklama, branża farmaceutyczna, firmy farmaceutyczne, promocja, OTC
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa
[Kraków, 22.12.2020] Norweska grupa Visma została nowym większościowym udziałowcem inFaktu. Dzięki tej transakcji polska spółka dołączy do międzynarodowej grupy, na którą składa się kilkadziesiąt podmiotów dostarczają
Zarządzanie w nowym ładzie gospodarczym, bankowość korporacyjna, przyszłość sektora bankowego w Europie Środkowo-Wschodniej, unia bankowa oraz rola dodatkowych ubezpieczeń zdrowotnych w systemie finansowania służby zdrowia �
Aby móc z sukcesem zarabiać na nieruchomościach turystycznych, potrzebny jest odpowiedni nakład finansowy. Paulina Horabik – członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający Monument Fund – wyjaśnia, w jaki sposób pozyskać fi
Warszawa, 30 maja 2018 Informacja prasowaKiedy coraz częściej słyszysz:„Mamo, kup mi”. Jak mądrze odmawiać dziecku?Tłumaczysz dziecku, że nie masz pieniędzy, a ono pociesza cię słowami: „Nie martw się mamo, weźmie
ING Bank Śląski rozszerzył pakiet powitalny dla przedsiębiorców. Od 1 lipca br. do oferty dodano usługę internetowego fakturowania i księgowości oraz oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego. Klienci z tego seg
Promocyjny kredyt gotówkowy Banku Pocztowego został wyróżniony przez portal ekspercki.Bank Pocztowy do końca października br. oferuje promocyjny kredyt dla szeroko pojętej grupy pracowników służby zdrowia (m.in. lekarzy i fa
Polacy czekają na ożywienie, a tymczasem dane GUS-u potwierdzają, że gospodarka przyspiesza. Tempo jeszcze nie jest zadowalające, ale bez wątpienia pozytywnie odbije się na portfelach obywateli. Niewykluczone, że będzie też �
Wrocławski software house na 8 miejscu w prestiżowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 w Europie Środkowej. Wśród 36 polskich firm, które znalazły się w zestawieniu, spółka zajęła 5 pozycję. SMT Software na 8. miejscu w