Ropa Brent, miedź, nikiel, platyna i kukurydza to surowce, na których oparty jest nowy produkt życiowej WARTY dla klientów Kredyt Banku. Bez ryzyka utraty wpłaconych środków polisa może przynieść klientom banku po 1,5 roku na
Praktyczne zastosowania gier i grywalizacji w marketingu, nowe możliwości dla biznesu, nowe kanały dotarcia do konsumentów, wyniki dedykowanego badania graczy – o tym wszystkim będzie można przeczytać w raporcie Game
W dniach 15 i 16 listopada 2007 r. w warszawskim hotelu Marriott odbędzie się kongres merytoryczny Corporate Performance Management (CPM) poświęcony zarządzaniu wydajnością przedsiębiorstw. Spotkanie ekspertów omawiających za
Wraz z aktualizacją programów Symfonia Mała Księgowość i Symfonia Start Mała Księgowość, która dostępna jest od połowy stycznia br., pojawiła się możliwość automatycznego przekazania 1 proc. pod
Data publikacji: 2016-07-28, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: P. Kowalski (Fitch Polska): Rating Polski ma perspektywę stabilną. Szanse na jego zmianę lub nie są takie sameKategoria: INWESTOR, , agencje ratingowe, rat
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię marketingową „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”. Bank promuje w niej 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów. W najnowszym spocie telew
Sprzedaż spadła o 2% w ujęciu rocznym i o 1% w ujęciu kwartalnym.Przychody ze sprzedaży produktów sieciowych spadły rok do roku z uwagi na słabsze wyniki sprzedaży w niektórych regionach Europy, a także w Chinach, Korei o
Rok 2013 może przynieść przełomową zmianę oceny agencji ratingowych dla naszego kraju – na perspektywę pozytywną. Niestety, prawdopodobnie będzie to jedna z niewielu dobrych informacji w nadchodzących dwunastu miesiącach.
Być może będzie wydawało Ci się śmieszne to, że w XXI wieku, w dobie Internetu i banków na wyciągnięcie ręki, niektórzy ludzie nadal swoje pieniądze gromadzą w domach. Nie jest to ani bezpieczne ani opłacalne. Zawsze mo
Warszawa, 17.07.2018 r.Zdobycie idealnego kontrahenta to – w dobie wciąż rosnącej konkurencji oraz wzrostu gospodarczego – nie lada wyzwanie, a przecież stały i wiarygodny partner biznesowy jest dziś podstawą prawidłowego