Dwie trzecie Polaków wybiera się w tegoroczne wakacje na urlop. W porównaniu z poprzednim latem wzrósł jednak odsetek osób, która nie planują żadnego wyjazdu – wynika z ankiety ING.Jeżeli
Konto osobiste z Premią Banku BGŻ zwyciężyło w przygotowanym przez Bankier.pl rankingu. Według portalu konto w Banku BGŻ jest najlepsze dla osób aktywnie korzystających z bankowości internetowej i klient korzystając z tego k
ING Bank Śląski, zachęcając klientów do aktywnego zimowego wypoczynku, w ramach programu bankujesz-kupujesz przygotował ciekawe propozycje sprzętu m.in.: narty firmy Rossignol oraz kaski IQ w zestawie z kominiarką gratis. Wysta
W pierwszym półroczu 2012 r. Bank Pocztowy, opierając się o strategiczne partnerstwo z Pocztą Polską, pozyskał niemal 120 tys. Klientów, dzięki czemu na koniec czerwca obsługiwał prawie 1,2 mln Klientów de
W lipcu roczny wskaźnik inflacji obniżył się do 4,0 proc. z 4,3 proc. zanotowanych w czerwcu. W ujęciu miesięcznym ceny konsumenta obniżyły się – w zasadzie zgodnie ze wzorcem sezonowym – o 0,5 proc. –
Wśród nagłówków: „Wielka debata w Katowicach”, „EKG pulsu gospodarki – rusza jedna z głównych imprez ekonomicznych w tej części Europy”, „O biznesie najlepiej rozmawi
Ataki DDoS przestały być marginalnym problemem Internetu. Według danych przygotowanych dla rynku polskiego przez Arbor Networks, cyberprzestępcy atakowali polskie firmy i instytucje prawie 1000 razy w ciągu dziewięciu miesięcy �
ING Bank Śląski w konkursie „The Best Annual Report 2011″, w kategorii „Banki i instytucje finansowe”, otrzymał I nagrodę za „Najlepszy raport roczny w internecie” oraz wyróżnienie za „Najlepsze sprawozdanie z d
Od 1 stycznia Urząd Skarbowy nie przyjmie PIT, CIT i VAT na dotychczasowe rachunki Od nowego roku wpłaty do Urzędu Skarbowego będą dokonywane na nowe mikrorachunki podatkowe. Będzie to dotyczyło nie tylko osób prowadzących dz
Ponad miliard złotych sprzedaży i trzy razy wyższy zysk niż przed rokiem – to wyniki Grupy Ergo Hestia po pierwszym kwartale 2012 r. Sopocka grupa ubezpieczeniowa nie tylko zdobywa nowych klientów, ale rozwija się rentownie. T