Proama wprowadza kolejne udogodnienie we współpracy z Agentami – szkolenia przez Internet. Będą mogły z niego skorzystać osoby, które posiadają już w swojej ofercie ubezpieczenia komunikacyjne innych firm i chcą zaproponowa
Jeśli potrzebujesz kredytu, możesz go wziąć od ręki lub poczekać na przyznanie go. Wszystko zależy od banku i od Twojej zdolności kredytowej. Już kilka lat temu nastąpił boom na kredyty. Zapotrzebowanie jest ogromne, a przy
Fundusz Apetonic zainwestował w rozwój firmy doradczej Central East European Partners (CEE Partners). Zadaniem CEE Partners jest udzielanie wsparcia polskim i zagranicznym firmom w nawiązaniu kontaktów biznesowych oraz w rozwoju sw
Bank Pocztowy otrzymał nagrodę Kod Sukcesu przyznawaną przez tygodnik Wprost.…
Od 9 lipca 2012 najlepiej ocenione start-up’y zg?oszone do programu iNKubator bior? udzia? w preinkubacji. Jest to proces, w którym autorzy projektów dopracowuj? biznesplany pod okiem wysokiej klasy specjalist&oacut
Zerowy PIT dla młodychAneta Socha-Jaworska, ekspert kadrowo-podatkowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgoweZerowy PIT dla młodych to nowy pomysł, który według zapowiedzi ma obowiązywać od 1 sierpnia 20
Kryzys dotknął 70% firm. Jak przedsiębiorcy radzą sobie po wielu miesiącach pandemii? Raport Oferteo.pl70% firm w Polsce odczuwa już straty związane z pandemią. Do końca października większości z nich udawało się unikną
Data publikacji: 2016-10-06, 06:50Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: J. Borowski (Crédit Agricole): Brak wykwalifikowanej kadry barierą dalszej poprawy na rynku pracyKategoria: INWESTOR, , bezrobocie, MRPiPS, rynek pracy, prog
Przedsi?biorca, który przez wiele lat zarabia? nawet kilkana?cie tysi?cy z?otych miesi?cznie, na emeryturze mo?e by? zmuszony prze?y? za nieca?e 800 z?. Expander ostrzega, ?e je?li przedsi?biorcy nie b?d? oszcz?dza?, to na emery
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa