Do końca roku powstanie zupełnie nowy mBank, który ma ambicję stać się najnowocześniejszym bankiem na świecie. BRE zainwestuje w projekt łącznie 100 mln zł. Docelowo, zastąpi on obecnie funkcjonującą platformę. Uż
Proama uruchomiła na czas rozgrywek UEFA EURO 2012 specjalną infolinię dla obcokrajowców. Pod numerem 814607012 będzie można się dowiedzieć w jaki sposób zlikwidować ewentualną szkodę w przypadku kolizji z
Już w późnym średniowieczu w Polsce pojawili się kupcy tak bogaci, że zajmowali się udzielaniem kredytów innym ludziom. Aż do XVIII wieku było najczęściej tak, ze kilka działalności było ze sobą łączonych. Czyli dzia�
Warszawa, 21 grudnia 2020 r.KOMUNIKAT PRASOWYBANK POCZTOWY OSTRZEGA: Bądź czujny w czasie zakupów internetowychOkres przedświąteczny to czas wzmożonej aktywności przestępców działających w świecie online. Dane pokazują,
Przeciętne zatrudnienie w sektorze przedsiębiorstw wzrosło w kwietniu 2012 roku jedynie o 0,3 proc. w ujęciu rocznym wobec 0,5 proc. w poprzednim miesiącu i konsensusu na tym samym poziomie. – W ujęciu miesięcznym zatrudni
W dobie upowszechniania się nowoczesnych technologii i informatyzacji biurowy blackout oznaczać może całkowity paraliż pracy najemców, a co za tym idzie duże straty finansowe. Zawansowane systemy bezpieczeństwa energetycznego p
Podmiot zarządzający nie zawsze jest tym, który wyznacza cele. Przykładem takiej sytuacji może być organizacja wojskowa, która ma do spełnienia określoną misję, ale ani ona sama, ani jej dowódcy (podmioty zarządzające) ni
Grupa Ergo Hestia została doceniona przez brokerów ubezpieczeniowych za 20 lat wzorowej współpracy. Wyróżnienie przyznane przez partnerów biznesowych jest tym cenniejsze, że owocną współpracę z brokerami potwierdzają liczb
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię marketingową „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”. Bank promuje w niej 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów. W najnowszym spocie telew
W my?l zasady przejrzysto?ci dzia?ania, Ergo Hestia jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce publikuje kolejny kwartalny raport o obs?udze skarg i odwo?a? swoich klientów;Raporty powstaj? na bazie comiesi?cznych, rozbudowanych