Wszystko wskazuje na to, że na jutrzejszym, wtorkowym posiedzeniu Federalny Komitet Otwartego Rynku, powinien zdecydować się jedynie na minimalną, 25 pkt obniżkę poziomu stóp procentowych w USA, a nie tą większą 50 pkt. Praw
Proama wprowadza kolejne udogodnienie we współpracy z Agentami – szkolenia przez Internet. Będą mogły z niego skorzystać osoby, które posiadają już w swojej ofercie ubezpieczenia komunikacyjne innych firm i chcą zaproponowa
Windykacja popularniejsza niż sprzedaż długu, czyli jak Polacy odzyskują należnościPolscy wierzyciele nie czekają długo z rozpoczęciem postępowania prowadzącego do odzyskania pieniędzy. Często działania rozpoczynają zar
W październiku 2012 liczba ogłoszonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ujęciu miesięcznym wzrosła zarówno w relacji miesięcznej jak i rocznej – podaje raport opracowany przez serwis eGospodarka.pl. Jednak p
Bank Pekao SA oraz należące do niego w 100% banki na Ukrainie: UniCredit Bank Ltd i HVB Bank Ukraine podpisały porozumienie o fuzji. Ma się ona zakończyć jeszcze w tym roku. Pekao, który jest największym polskim inwestorem na U
Alimenciarze zza kółka przechodzą na uboższą dietęSkuteczniejsza niż dotychczas egzekucja, a także wzmożone kontrole. W ten sposób rząd chce walczyć z nieuczciwymi alimenciarzami, pracującymi w branży transportowej, któ
Do 4 stycznia trwa subskrypcja na trzyletni produkt bancassurance „Wind of Change”, oparty o koszyk trzech indeksów i kurs wymiany USD/PLN. Produkt połączony jest z ubezpieczeniem na życie i dożycie, dzięki czemu ma zarówno
Konto osobiste z Premią Banku BGŻ zwyciężyło w przygotowanym przez Bankier.pl rankingu. Według portalu konto w Banku BGŻ jest najlepsze dla osób aktywnie korzystających z bankowości internetowej i klient korzystając z tego k
W corocznym badaniu międzynarodowej organizacji Universum firma doradcza Ernst & Young zajęła pierwsze miejsce w rankingu Idealnego Pracodawcy w kategoriach: Biznes i Prawo. Zwycięstwo w rankingu Universum Student Survey jest k
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa