Już po raz trzeci firma doradcza Ernst & Young będzie Partnerem Forum Ekonomicznego oraz Partnerem Forum Ochrony Zdrowia, które jest miejscem debaty nad obecną i przyszłą sytuacją w ochronie zdrowia w Polsce i w Europi
W dniu 12 stycznia 2012 r. Sąd Okręgowy w Warszawie, VII Wydział Cywilny Rejestrowy wydał postawienie o wpisaniu Dobrowolnego Funduszu Emerytalnego PZU do Rejestru Funduszy. Oznacza to rozpoczęcie sprzedaży nowego produktu z
ING Bank Śląski przygotował dla klientów prowadzących działalność gospodarczą i korzystających z uproszczonych form księgowości ofertę specjalną – „Linia kredytowa bez prowizji”. W okresie od 1 do 31 października b
Zero złotych za prowadzenie konta i przelewy internetowe, bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie, 10 proc. premii za płatności kartą w sieci, a dodatkowo możliwość skorzystania z preferencyjnego kr
26 listopada br. Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła zgodę na zaliczenie 50 mln zł z emisji obligacji serii C do funduszy uzupełniających Banku Pocztowego.– Dzięki wzmocnieniu bazy kapitałowej będziemy mogli utrzymać akcj�
Kredyt gotówkowy Banku Pocztowego zajął pierwsze miejsce w rankingu eksperckim. Promocja trwa do 30 czerwca br.…
Ponad 520 000 unikalnych użytkowników i ponad 3 400 000 odsłon – takie zainteresowanie portalami Grupy inwestycje.pl przyniósł październik br. Zaczynamy się już przyzwyczajać do stałej obecności Grupy inwestycje.pl w ranki
Informacja prasowaWarszawa, 18.11.2021 r.Świąteczna pożyczka pozabankowa z niższym RRSOSkąd wziąć dodatkowe fundusze?Pożyczka pozabankowa bardzo często jest sprawdzonym sposobem na dodatkowe fundusze. Ma to szczególne zna
Data publikacji: 2016-10-12, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Właściciele sklepów sięgają po triki sprzedażowe. Wpływają one na decyzje zakupowe klientówKategoria: LIFESTYLE, , triki sprzedażowe, chwyty marketng
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa