Data publikacji: 2014-08-18, 06:37Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Azoty: Wyniki za 2014 r. będą na poziomie ubiegłorocznych. Priorytetem rozwój organiczny i przejęciaKategoria: BIZNES, , Grupa Azoty, polska chemia,
Firma Provident Polska drugi rok z rzędu otrzymała godło „Firma Przyjazna Klientowi”. W badaniu ocenie poddawane są te obszary działania firmy, które wpływają bezpośrednio na jej postrzeganie wśród klientów. Tegoroczny
Po raz pierwszy od kilku miesięcy ceny w sklepach nie wzrosły. Co więcej, w ciągu ostatnich trzech miesięcy za zakupy zapłaciliśmy mniej o 3,03 zł – wynika z analizy Redakcji Finansowej WP.PL. Pod lupę wzięto popularne prod
Informacja prasowa, Warszawa, luty 2021Rusza oferta akcji producenta medycznej marihuany Crowdfundingowa emisja CanPoland SA wystartuje już 9 lutegoKwotę 4,4 mln zł chce pozyskać od inwestorów społecznościowych łódzka firma
Alimenciarze zza kółka przechodzą na uboższą dietęSkuteczniejsza niż dotychczas egzekucja, a także wzmożone kontrole. W ten sposób rząd chce walczyć z nieuczciwymi alimenciarzami, pracującymi w branży transportowej, któ
Generali Otwarty Fundusz Emerytalny przekazuje informację o półrocznej strukturze aktywów – stan na dzień 28.06.2013 r.…
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �
Bank Pocztowy wprowadził dla swoich Klientów przelewy w systemie SEPA. Z tego typu przelewów mogą korzystać Klienci indywidualni i instytucjonalni Banku.Bank realizuje przelewy SEPA w walucie EUR na rzecz Beneficjent&
Międzynarodowy Kongres Gemba Kaizen to cykliczne wydarzenie, które od 8 lat gromadzi osoby zainteresowane doskonaleniem procesów zarządzania zgodnie z filozofią i narzędziami Kaizen. Tegoroczna, dziewiąta już edycja Kongresu od
W ciągu ostatnich lat na rynku globalnym można zaobserwować gigantyczny rozwój handlu elektronicznego. Klienci przenoszą większość swoich zakupów do sieci, a tradycyjne sklepy stają się tylko powierzchniami reklamowymi.&hel