Analitycy Domu Inwestycyjnego BRE Banku podtrzymują pozytywną prognozę dla rynku akcji w całym pierwszym półroczu 2012 roku. Jak napisali w comiesięcznym przeglądzie strategii inwestycyjnej, marzec będzie miesiącem
PKO Bank Polski poprawił pozycję w rankingu placówek bankowych, obejmującym pięć krajów Europy Środkowo-Wschodniej: Polskę, Czechy, Słowację, Węgry i Bułgarię, aż o 15 miejsc w porównaniu do wcześniej
ING Bank Śląski wydał ponad 1 milion kart zbliżeniowych oferowanych do konta osobistego dla klientów indywidualnych. Karty Visa payWave oraz Debit MasterCard PayPass® to hybrydowe karty płatnicze umożliwiające dokonyw
Roczny wskaźnik inflacji obniżył się w maju do 3,6 proc. z 4,0 proc. wobec oczekiwanych 3,9 proc. – Niższa inflacja to przede wszystkim efekt niższych cen w takich kategoriach jak rekreacja i kultura, gdzie zanotowano spade
Dobre wyniki finansowe Grupy TAURON przekładają się m.in. na awanse w kluczowych zestawieniach. TAURON Polska Energia po raz kolejny awansował na liście 500 Największych Firm Europy Środkowo – Wschodniej „Rzeczypospolitej”
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 5.12.2019Od 1 stycznia 2020 roku w życie wchodzi dawno zapowiadany mikrorachunek podatkowy, czyli tzw. indywidualny rachunek podatkowy, służący do wpłat PIT, CIT i VAT. Jego celem jest dostarczanie wp�
ING Bank Śląski rozszerzył pakiet powitalny dla przedsiębiorców. Od 1 lipca br. do oferty dodano usługę internetowego fakturowania i księgowości oraz oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego. Klienci z tego seg
Zarządzanie w nowym ładzie gospodarczym, bankowość korporacyjna, przyszłość sektora bankowego w Europie Środkowo-Wschodniej, unia bankowa oraz rola dodatkowych ubezpieczeń zdrowotnych w systemie finansowania służby zdrowia �
Wczoraj (1 sierpnia br.) ruszyła nowa promocja dla posiadaczy kart World MasterCard. Osoby, które dokonają transakcji tymi kartami i je zarejestrują na stronie www.worldpromocja.pl mają szansę wygrać 15-dniową podróż dla 2 o
W ciągu ostatnich lat na rynku globalnym można zaobserwować gigantyczny rozwój handlu elektronicznego. Klienci przenoszą większość swoich zakupów do sieci, a tradycyjne sklepy stają się tylko powierzchniami reklamowymi.&hel