Warszawa, 21.03.2019 r.Informacja prasowaWszelkie instytucje finansowe są obecnie skarbnicą poufnych informacji na temat swoich klientów. Zakres danych, którymi dysponują pozwala następnie wykorzystywać je np. dla celów staty
W dobie upowszechniania się nowoczesnych technologii i informatyzacji biurowy blackout oznaczać może całkowity paraliż pracy najemców, a co za tym idzie duże straty finansowe. Zawansowane systemy bezpieczeństwa energetycznego p
Co piąty Polak przeznaczy na nadchodzące Święta więcej pieniędzy niż rok temu. To drugi najwyższy wynik w Europie. Polskie przywiązanie do świątecznej obfitości pokazuje też wysoki odsetek osób finansujących te wydatki k
W pierwszym kwartale 2012 roku Grupa Kredyt Banku wypracowała zysk netto w wysokości 56,1 mln zł wobec 44,5 mln zł w IV kw. 2011 roku. Grupa Kredyt Banku zmienia strukturę bilansu, redukując o ponad 3 mld zł finansowanie z Grupy
PKO Bank Polski podjął decyzję o zamiarze przedterminowego wykupu wszystkich obligacji podporządkowanych wyemitowanych w 2007 r. Decyzja ta, zgodna z konwencją europejskiego rynku obligacji podporządkowanych, świadczy o sile kap
Generali Otwarty Fundusz Emerytalny przekazuje informację o miesięcznej strukturze aktywów – stan na dzień 31 maja 2013 r.…
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 8 stycznia 2020 r. Udany debiut Plantwear na NewConnect Producent drewnianych akcesoriów lifestylowych Plantwear zadebiutował dziś na NewConnect. Akcje spółki wzrosły o 51,5 proc. do 10,00 z
Program inwestycyjny NK zakończył zbieranie wniosków od osób szukających wsparcia dla swoich pomysłów na biznes. Wysoki poziom i liczba zgłoszeń przeszły najśmielsze oczekiwania twórców iNKuba
W styczniu inflacja spadła do 4,1 proc. z 4,6 proc. przed miesiącem, podczas gdy rynek spodziewał się, że będzie to 4,3 proc. – Trzeba jednak pamiętać, że są to wyniki wstępne, które będą rewidowane w marcu wr
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa