Produkcja przemysłowa w grudniu wzrosła o 7,7 proc. w skali roku, podczas gdy w listopadzie było to 9,1 proc. Jednak już po wyeliminowaniu efektów sezonowych wskaźnik ten zwiększył się o 9,5 proc. wobec 9,2 proc. zanotow
Międzynarodowy Kongres Gemba Kaizen to cykliczne wydarzenie, które od 8 lat gromadzi osoby zainteresowane doskonaleniem procesów zarządzania zgodnie z filozofią i narzędziami Kaizen. Tegoroczna, dziewiąta już edycja Kongresu od
Sprzedaż detaliczna wzrosła w kwietniu o 5,5 proc. w ujęciu rocznym, po 10,7 proc. wzroście w poprzednim miesiącu. – Wyhamowanie wynika głównie z obniżenia dynamiki sprzedaży żywności , gdzie
Bony do sklepu empik.com, czytniki e-booków i iPad2 – to nagrody, które można wygrać, wykazując się wiedzą o Polsce i świecie. Na profilu PKO Banku Polskiego na Facebooku wystartował konkurs dla uczniów szkół ponadgimnaz
Kredyt gotówkowy Banku Pocztowego znalazł się w czołówce rankingu eksperckiego.Zbliżający się rok szkolny to okres zwiększonych wydatków. Zwłaszcza po wakacjach. Eksperci serwisu Bankier.pl zdecydowali si�
Agencja ratingowa wysoko oceniła wiarygodność finansową PKO Banku Polskiego przyznając mu oceny A-(ocena długookresowa) /A-2 (ocena krótkookresowa) z perspektywą stabilną. W uzasadnieniu analitycy Standard & Poor’s p
Warszawa, 8 sierpnia 2013 r. – Analiza przebiegu zmian Wskaźnika Wyborów Konsumenckich GfK (WWK) wskazuje, iż w drugim kwartale 2013 roku trwał proces racjonalizacji portfela zakupowego polskich gospodarstw domowych. Jednocześn
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię marketingową „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”. Bank promuje w niej 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów. W najnowszym spocie telew
Warszawa, 21 grudnia 2020 r.KOMUNIKAT PRASOWYBANK POCZTOWY OSTRZEGA: Bądź czujny w czasie zakupów internetowychOkres przedświąteczny to czas wzmożonej aktywności przestępców działających w świecie online. Dane pokazują,
Platforma mobilna to jeden z największych sukcesów NK – przez komórki regularnie korzysta z portalu ponad milion Użytkowników. Za rozwój mobilnych produktów będzie odpowiedzialny Marcin Barciński znany m.in. z kierowania