Trzy zmiany w PIT planowane przez rządWedług zapowiedzi rządzących w 2020 roku miałyby wejść w życie znaczące zmiany w PIT. Dotyczą one obniżenia pierwszego progu podatkowego do 17%, zerowego PIT dla osób do 26 roku życia
Przyśpieszająca deprecjacja dolara wywołała spekulacje, że największe banki centralne świata podejmą wspólną interwencję mającą na celu powstrzymanie spadku wartości amerykańskiej waluty. Decydującym argumentem mogą si
„Udział w PIONEERS FESTIVAL da startupom rzeczywistą przewagę na rynku” – przekonuje Jürgen Furian, organizator wydarzenia. I nie wydają się to słowa bez pokrycia. Od czasu udziału w poprzedniej edycji tego wy
W ciągu ostatnich lat na rynku globalnym można zaobserwować gigantyczny rozwój handlu elektronicznego. Klienci przenoszą większość swoich zakupów do sieci, a tradycyjne sklepy stają się tylko powierzchniami reklamowymi.&hel
Prezes Urzędu Regulacji Energetyki zatwierdził 19 października taryfę paliwa gazowego dla TAURON Polska Energia. Decyzja ta daje zielone światło dla powstania obszaru handlu gazem ziemnym w Grupie TAURON. Taryfa jest zatwierdzona
1 października zostało zarejestrowane połączenie spółek TAURON Dystrybucja SA z siedzibą w Krakowie z TAURON Dystrybucja GZE SA z siedzibą w Gliwicach. Tym samym TAURON Dystrybucja przejmuje prawa i obowiązki TAURON Dystrybucj
W nowej kampanii reklamowej ING Bank Śląski promuje atrakcyjną ofertę pożyczki gotówkowej „Pakiet 5000 zł”. W spotach telewizyjnych bank pokazuje przewagę kredytu w ING nad pożyczką od rodziny czy znajomych.
W ciągu ostatniego roku w globalnej sieci pojawiła się nowa fala serwisów ułatwiających zarządzanie domowymi finansami. Ich wspólną cechą jest innowacyjne podejście do tego, nudnego wydawałoby się, zagadnienia. Twórcy wit
Kompleksowa oferta bankowości mobilnej obejmująca Eurokonto Mobilne, aplikację bankowości mobilnej Pekao24 oraz aplikację Mobilny Planer Zakupów została nagrodzona prestiżowym Godłem Promocyjnym „Teraz Polska&rdquo
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa