Wiadomości Branżowe

Generali partnerem kampanii “Nie wstępuj w związek na który nie jesteś gotowy”

Generali zostało partnerem kampanii „Nie wstępuj w związek na który nie jesteś gotowy”, której inicjatorem jest Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny.Od czwartku 18 września br., przez kolejny tydzień, w kinach w całej Polsce wyświetlany będzie spot „Nie wstępuj w związek, na który nie jesteś gotowy”. Przypomina on kierowcom, by prowadząc cudze auto upewniali się, czy jego właściciel posiada obowiązkowe ubezpieczenie OC. Film emitowany będzie we wszystkich kinach Cinema City i Helios przez najbliższy tydzień, w ramach bloków reklamowych.Z badań opinii publicznej wynika, że aż osiemdziesiąt procent polskich kierowców nie zdaje sobie sprawy, że siadając za kierownicą cudzego auta powinni upewnić się czy jego właściciel ma polisę OC*. Nie wiedzą, że kierowanie nieubezpieczonym pojazdem naraża ich na bardzo poważne konsekwencje finansowe. A Polacy coraz częściej korzystają z auta, motocykla, ciągnika, motoroweru, quada etc. - innego niż własny. W ubiegłym roku co czwarty wypadek drogowy spowodowany został przez kierowcę, który nie był właścicielem pojazdu – wynika z danych z ogólnopolskiej bazy polis i szkód prowadzonej przez

Generali zostało partnerem kampanii „Nie wstępuj w związek na który nie jesteś gotowy”, której inicjatorem jest Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny.

Od czwartku 18 września br., przez kolejny tydzień, w kinach w całej Polsce wyświetlany będzie spot „Nie wstępuj w związek, na który nie jesteś gotowy”. Przypomina on kierowcom, by prowadząc cudze auto upewniali się, czy jego właściciel posiada obowiązkowe ubezpieczenie OC. Film emitowany będzie we wszystkich kinach Cinema City i Helios przez najbliższy tydzień, w ramach bloków reklamowych.

Z badań opinii publicznej wynika, że aż osiemdziesiąt procent polskich kierowców nie zdaje sobie sprawy, że siadając za kierownicą cudzego auta powinni upewnić się czy jego właściciel ma polisę OC*. Nie wiedzą, że kierowanie nieubezpieczonym pojazdem naraża ich na bardzo poważne konsekwencje finansowe. A Polacy coraz częściej korzystają z auta, motocykla, ciągnika, motoroweru, quada etc. – innego niż własny. W ubiegłym roku co czwarty wypadek drogowy spowodowany został przez kierowcę, który nie był właścicielem pojazdu – wynika z danych z ogólnopolskiej bazy polis i szkód prowadzonej przez UFG.

Tymczasem zaledwie co piąty polski kierowca wie, że gdy spowoduje wypadek prowadząc pojazd bez OC – to z własnej kieszeni musi zwracać odszkodowanie za jego skutki – do spółki z posiadaczem pojazdu, który nie wykupił ubezpieczenia. Ofiary takiego wypadku otrzymują odszkodowanie od UFG. Jednak po wypłacie świadczenia, Fundusz występuje o zwrot wypłaconej sumy (tzw. regres) – zarówno do kierującego jak i właściciela nieubezpieczonego pojazdu.

“Cieszymy się, że możemy być partnerem inicjatywy, której celem jest zwiększanie świadomości ubezpieczeniowej Polaków. Skala projektu i liczba towarzystw, które przystąpiły do akcji potwierdzają wagę zagadnienia i potrzebę uświadamiania kierowców o skutkach prowadzenia pojazdu bez  obowiązkowego ubezpieczenia OC.” – powiedział Mariusz Kozłowski, wiceprezes Grupy Generali Polska.

A to już wiesz?  Kredyt dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych

Inicjatorem wspólnej kampanii polskiego rynku ubezpieczeniowego jest Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny. Partnerami kampanii są: Axa Direct, Benefia, BRE Ubezpieczenia, Compensa, Ergo Hestia, Generali, Gothaer, Liberty Direct, Link4, PZU, TUW „TUW”, Uniqa oraz Polska Izba Ubezpieczeń i Komisja Nadzoru Finansowego.

– „Celem wspólnej kampanii jest rozszerzenie kręgu osób zainteresowanych tym czy dany pojazd ma OC i uświadomienie kierowcom, że nie jest to tylko sprawa jego właściciela. Szczególnie, że coraz częściej siadamy za kierownicą cudzego samochodu. Dla mnie istotne jest również to, że po raz pierwszy w historii polskich ubezpieczeń udało się nam zjednoczyć siły ubezpieczycieli wobec tak istotnej sprawy, która nie powinna być obojętna dla ponad 20 milionów polskich kierowców.” – powiedziała Elżbieta Wanat-Połeć, prezes Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego

_________________________

* badanie przeprowadzone zostało – na zlecenie UFG, przez GfK Polonia – między 5 a 9 czerwca 2014 roku na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie 1000 osób w wieku powyżej 15 lat.


dostarczył infoWire.pl

Źródło Grupa Generali. Dostarczył

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy