„Poczuj jak dobro do Ciebie wraca” to hasło pierwszej w tym roku kampanii mBanku. Klienci, którzy podczas jej trwania otworzą eKONTO, mogą zyskać nawet 600 zł premii rocznie. …
W ciągu ostatnich lat na rynku globalnym można zaobserwować gigantyczny rozwój handlu elektronicznego. Klienci przenoszą większość swoich zakupów do sieci, a tradycyjne sklepy stają się tylko powierzchniami reklamowymi.&hel
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �
Warszawa, 30 maja 2018 Informacja prasowaKiedy coraz częściej słyszysz:„Mamo, kup mi”. Jak mądrze odmawiać dziecku?Tłumaczysz dziecku, że nie masz pieniędzy, a ono pociesza cię słowami: „Nie martw się mamo, weźmie
Warszawa, 18 września 2019INFORMACJA PRASOWA500+ na pierwsze dziecko – na co rodzice przeznaczają uzyskane środki?Zdecydowana większość przeznaczy dodatkowe środki przede wszystkim ogólnie na dziecko i jego edukację15% r
Od początku XX wieku, odkąd zarządzanie próbowano oprzeć na naukowych podstawach, aż do lat 60 XX wieku zarządzanie pojmowane było jako sekwencja postępowania: planowanie, organizowanie, kierowanie i koordynowanie lub kontrolo
22 marca 2013 r. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. zawarł umowę z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej o współpracę przy współfinansowaniu przedsięwzięć w ramach programu „Efektywne wykorzystan
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa
W dniach 15 i 16 listopada 2007 r. w warszawskim hotelu Marriott odbędzie się kongres merytoryczny Corporate Performance Management (CPM) poświęcony zarządzaniu wydajnością przedsiębiorstw. Spotkanie ekspertów omawiających za
Praktyczne zastosowania gier i grywalizacji w marketingu, nowe możliwości dla biznesu, nowe kanały dotarcia do konsumentów, wyniki dedykowanego badania graczy – o tym wszystkim będzie można przeczytać w raporcie Game