W październiku 2012 liczba ogłoszonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ujęciu miesięcznym wzrosła zarówno w relacji miesięcznej jak i rocznej – podaje raport opracowany przez serwis eGospodarka.pl. Jednak p
Bank Pocztowy zajął I miejsce w rankingu banków finansujących nieruchomości w ramach plebiscytu „50 największych Banków w Polsce”. Organizatorem konkursu jest „Miesięcznik Finansowy Bank&rdqu
1 października zostało zarejestrowane połączenie spółek TAURON Dystrybucja SA z siedzibą w Krakowie z TAURON Dystrybucja GZE SA z siedzibą w Gliwicach. Tym samym TAURON Dystrybucja przejmuje prawa i obowiązki TAURON Dystrybucj
Europosłowie z Niemiec, Czech i Polski, przedstawiciele rządów krajów Europy Centralnej, a także coraz mocniejsza delegacja krajowej władzy wykonawczej – kolejni goście specjalni potwierdzają obecność na zbl
Ruszył specjalny program Samsung SmartStart skierowany do firm z sektora SOHO, zatrudniających do 9 pracowników. Odtąd firmy będą mogły wyposażyć swoje biura w zestawy najnowszego sprzętu Samsung korzystając ze specjalnych
W tym roku firma Castrol wprowadziła istotne zmiany w oferowanych szkoleniach kierowanych do mechaników, dystrybutorów i klientów. Uczestników zachęca nowoczesna, interaktywna forma treningów z wykorzystaniem doświadczeń chem
Warszawa, 21.03.2019 r.Informacja prasowaWszelkie instytucje finansowe są obecnie skarbnicą poufnych informacji na temat swoich klientów. Zakres danych, którymi dysponują pozwala następnie wykorzystywać je np. dla celów staty
Ubiegłoroczna kampania reklamowa mBanku została po raz kolejny doceniona. I to podwójnie! W ramach konkursu Media Trendy 2010 nagrodzone zostały aż dwie z mBankowych odsłon reklamowych, zaś jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR 20
Kredyt Bank otrzymał tytuł „Symbol 2012” w kategorii „polski faktoring”. Wyróżnienie przyznała kapituła programu „Symbol 2012”, prowadzonego przez redakcję Monitora Rynkowego, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej.Tyt
W pierwszym półroczu 2012 r. Bank Pocztowy, opierając się o strategiczne partnerstwo z Pocztą Polską, pozyskał niemal 120 tys. Klientów, dzięki czemu na koniec czerwca obsługiwał prawie 1,2 mln Klientów de