Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �
Po pierwszych dziewięciu miesiącach 2012 r. Grupa Ergo Hestia jest na dobrej drodze do osiągnięcia najwyższego zysku w historii. W parze z rentownością idzie najlepsza w Polsce obsługa klientów – potwierdzona danymi Rzecznik
Płace w spadkowym trendzie, silniejszy spadek zatrudnienia sugeruje, że gospodarcze efekty rozluźnienia na rynku pracy dopiero przed nami.Płace w sektorze przedsiębiorstw wzrosły w listopadzie o 2,7 proc. r/r (po wzroście o 2,8
Warszawa, 7 listopada 2017 r.7 na 10 polskich przedsiębiorców z sektora MŚP odnotowało w swoim otoczeniu biznesowym pogorszenie relacji biznesowych i trudności w pozyskaniu nowych kontrahentów spowodowane opóźnieniami w płatn
Warszawa, 11.06.2018 r.Nieterminowe regulowanie opłat za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyka 6/10 przedstawicieli sektora MŚP – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index. Z problemem niezapłaconej na czas faktury przynaj
Po raz pierwszy od kilku miesięcy ceny w sklepach nie wzrosły. Co więcej, w ciągu ostatnich trzech miesięcy za zakupy zapłaciliśmy mniej o 3,03 zł – wynika z analizy Redakcji Finansowej WP.PL. Pod lupę wzięto popularne prod
Rzeszów, 27 stycznia 2021r.Koszmar centrów handlowych trwa. Nawet jeśli od lutego galerie będą otwarte na linii najemcy- właściciele obiektów czekają nas konflikty. Jak np. rozliczyć opłaty eksploatacyjne za okresy lockdown
Rynek forex to potencjalne źródło atrakcyjnych zysków z handlu na międzynarodowych rynkach walutowych. Jest to jednak świat, w którym nowicjusz może słono pożałować swoich błędów wynikających z nieumiejętnego posługi
O co spytać bankBiorąc kredyt walutowy, trzeba dokładnie ustalić w banku: czy i na jakich zasadach będzie można w razie potrzeby przewalutować kredyt (jakie poniesiemy opłaty, ile czasu będzie to trwało, po jakim kursie zos
Wyniki najnowszego raportu – „Wielkie badanie klientów warszawskich centrów handlowych”…