Kryzys dotknął 70% firm. Jak przedsiębiorcy radzą sobie po wielu miesiącach pandemii? Raport Oferteo.pl70% firm w Polsce odczuwa już straty związane z pandemią. Do końca października większości z nich udawało się unikną
Już po raz kolejny portal www.brebank.pl został wyróżniony przez branżowych specjalistów. 5 grudnia podczas uroczystej gali w warszawskiej Fabryce Trzciny odbyło się wręczenie nagród w trzeciej edycji konkursu Webstarfestival
IP Box w IT, czyli kto w praktyce może korzystać z obniżonych stawek PIT i CIT2019-11-07 Choć ulga podatkowa IP BOX obowiązuje już od prawie roku nadal nie do końca wiadomo, jak z niej skorzystać. Obniżona stawka PIT i &hell
Sprzedaż detaliczna spadła w lutym o 0,8 proc. w skali roku wobec wzrostu o 3,1 proc. w styczniu. – Pozytywne efekty statystyczne z ubiegłego miesiąca poszły w niepamięć, podobnie jak przesłanki pozytywnego wpływu opó�
Bank BGŻ został laureatem IX edycji plebiscytu Laur Klienta 2012 w kategorii Kredyty dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. W tej kategorii Bank został nagrodzony po raz trzeci. Bank BGŻ zdobył najwięcej głosów konsument
Od połowy lipca br. internauci mogą korzystać z nowej wersji serwisu www firmy EGB Investments SA, działającej w branży windykacji należności i obrotu wierzytelnościami. Nowa strona to zmiany w sposobie komunikacji z rynkiem,
Dynamiczny rozwój świata biznesu motywuje współczesne kobiety do dużej aktywności i wykorzystywania możliwości jakie daje rynek. Nie do przecenienia są również atrybuty cechujące płeć piękną: m.in. wielofunkcyjna rola
Ericsson odnowia i rozszerza kontrakt Managed Services z NetiąCzteroletnia umowa Managed Services dotyczy utrzymania i zarządzania sieciami telekomunikacyjnymi oraz wsparcia w dostarczaniu usług190 pracowników Netii zostan
Bank Pekao został najlepszym bankiem w Polsce w zakresie usług bankowości transakcyjnej, tym samym obronił tytuł przyznany w zeszłym roku przez Magazyn Euromoney. Wyniki tegorocznego konkursu stawiają Pekao wśród najlepszych n
Warszawa, 11.06.2018 r.Nieterminowe regulowanie opłat za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyka 6/10 przedstawicieli sektora MŚP – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index. Z problemem niezapłaconej na czas faktury przynaj