Ericsson ConsumerLab publikuje raport „Rozsądny mobilny dostęp szerokopasmowy” (Smarter Mobile Broadband), z którego wynika, że mądre zarządzanie mobilnym Internetem i naliczanie opłat może znacznie pop
Warszawa, 20 stycznia 2021r.Mennica Skarbowa uruchamia nową usługę – depozyt w skrytkach w jednym z największychi najlepiej strzeżonych skarbców w PolsceDla spółki to nowe źródło dochodów i możliwość poszerzen
Zgodnie z polskim prawem dziecko, które ukończyło 13 lat może rozpocząć przygodę z bankowością i za zgodą rodzica założyć konto w banku. Większość polskich banków odpowiadając na te potrzeby umożliwia prowadzenie w�
Kompleksowa oferta bankowości mobilnej obejmująca Eurokonto Mobilne, aplikację bankowości mobilnej Pekao24 oraz aplikację Mobilny Planer Zakupów została nagrodzona prestiżowym Godłem Promocyjnym „Teraz Polska&rdquo
Święta na kredyt to dla jednych sytuacja nie do przyjęcia, dla innych zaś normalna procedura finansowania potraw i prezentów świątecznych. Bankier.pl sprawdził, w którym banku klient spłaci kredyt gotówkowy na najkorzystniej
O co spytać bankBiorąc kredyt walutowy, trzeba dokładnie ustalić w banku: czy i na jakich zasadach będzie można w razie potrzeby przewalutować kredyt (jakie poniesiemy opłaty, ile czasu będzie to trwało, po jakim kursie zos
Kredyt w wysokości 500 milionów EUR jest przeznaczony na finansowanie prac badawczo-rozwojowych firmy Ericsson nad technologią mobilnej komunikacji szerokopasmowej nowej generacjiEricsson ma opcję wydatkowania środków do kwietn
Anomalie pogodowe to w Polsce coraz częstsze zjawisko. Katastrof naturalnych nie unikniemy, ale możemy przed nimi zabezpieczyć swój majątek. Eksperci Ergo Hestii przygotowali rekomendacje, jak chronić swoje mienie przed skutkami
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosuBoty szturmem zdobywają obsługę klientaSztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecn
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �