Ósma edycja ogólnopolskiego konkursu EYe on Tax spotkała się z rekordowym zainteresowaniem studentów – swój udział zgłosiły aż 642 drużyny. Uczestnicy, studenci kierunków prawniczych i ekonomicznych, zmierzyli się z z
3 września podwyższeniu ulegają stawki oprocentowania lokat, a 5 września wybranych produktów kredytowych mBanku. Zmiana związana jest ze wzrostem poziomu stóp procentowych NBP oraz wzrostem stóp rynkowych. Klienci lokujący o
Radość konsumentów, paraliż sądów i mniej kapitału na kredytyZa korzystny dla frankowiczów wyrok Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej najpewniej zapłacą klienci banków. Kredyty hipoteczne nie będą tak łatwo dost
ING Bank Śląski wprowadził nowe funkcje do aplikacji bankowości mobilnej ING BankMobile. Użytkownicy otrzymali m.in. możliwość otwierania rachunków oszczędnościowych, a także dostęp do tabeli kursów walut. Aplikacja bank
Jak nie paść ofiarą wyłudzenia?Szybkie pożyczki są w Polsce coraz popularniejsze i wiele osób korzysta z nich z zadowoleniem. Jednak obok oficjalnego, dość mocno kontrolowanego i uregulowanego rynku, ciągle funkcjonuje wielu
Podmiot zarządzający nie zawsze jest tym, który wyznacza cele. Przykładem takiej sytuacji może być organizacja wojskowa, która ma do spełnienia określoną misję, ale ani ona sama, ani jej dowódcy (podmioty zarządzające) ni
W sierpniu produkcja przemysłowa wzrosła jedynie o 0,5 proc. w ujęciu rocznym po ponad 5 proc. wzroście zanotowanym miesiąc wcześniej. Na niższy od oczekiwań odczyt wskazywały wcześniejsze odczyty PMI oraz produkcji samochod
Data publikacji: 2015-06-22, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koncerny farmaceutyczne coraz więcej wydają na reklamę lekówKategoria: BIZNES, , leki, reklama, branża farmaceutyczna, firmy farmaceutyczne, promocja, OTC
Wrocławski software house na 8 miejscu w prestiżowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 w Europie Środkowej. Wśród 36 polskich firm, które znalazły się w zestawieniu, spółka zajęła 5 pozycję. SMT Software na 8. miejscu w
Wakacje trwają w najlepsze, a informacje w mediach o upadających biurach podróży czy liniach lotniczych pojawiają się jak grzyby po deszczu. Nie odstrasza to jednak urlopowiczów od dokonywania rezerwacji – zgod