KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 20.01.2020JUŻ OD LUTEGO WCHODZI W ŻYCIE MAŁY ZUS PLUSJuż od 1 lutego 2020 roku zacznie obowiązywać Mały ZUS Plus, dzięki któremu poszerzy się grono przedsiębiorców, którzy będą mogli płaci�
Już co trzeci Polak chce pracować na swoim[1], ale dla połowy z nas prowadzenie własnej działalności gospodarczej to obszar, w którym czujemy się niekompetentni. Z myślą o tych, którzy poważnie biorą pod uwagę prac�
Do pierwszego gwizdka na EURO 2012 pozostało kilka godzin, ale prawdziwe mecze euro-batalii zdają się rozgrywać już od dłuższego czasu. I to zupełnie gdzie indziej. Pierwsza na boisko wybiegła targana kryzysem Grecja i walczy
Informacja prasowa Wrocław, 22 września 2020 r. Notowana na NewConnect innowacyjna firma telemedyczna Nestmedic, przedłuża umowę z fińskim dystrybutorem Steripolar Oy. Nowy kontrakt został zawarty na tych samych warunkach i o
Anomalie pogodowe to w Polsce coraz częstsze zjawisko. Katastrof naturalnych nie unikniemy, ale możemy przed nimi zabezpieczyć swój majątek. Eksperci Ergo Hestii przygotowali rekomendacje, jak chronić swoje mienie przed skutkami
ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię reklamową kont oszczędnościowych. W ramach oferty specjalnej „Bonus na start” bank oferuje 4,5% przez 4 miesiące dla nowych klientów, którzy wpłacą swoje oszczędności na Otwarte Kont
Data publikacji: 2015-06-22, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koncerny farmaceutyczne coraz więcej wydają na reklamę lekówKategoria: BIZNES, , leki, reklama, branża farmaceutyczna, firmy farmaceutyczne, promocja, OTC
W październiku 2012 liczba ogłoszonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ujęciu miesięcznym wzrosła zarówno w relacji miesięcznej jak i rocznej – podaje raport opracowany przez serwis eGospodarka.pl. Jednak p
ING Bank Śląski, jako jedyna instytucja finansowa, został wyróżniony przez tygodnik POLITYKA Złotym Listkiem CSR. Tym samym bank znalazł się w gronie 15. firm stosujących w codziennej działalności najlepsze praktyki z zakre
Warszawa, 11.06.2018 r.Nieterminowe regulowanie opłat za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyka 6/10 przedstawicieli sektora MŚP – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index. Z problemem niezapłaconej na czas faktury przynaj