Proama wprowadza kolejne udogodnienie we współpracy z Agentami – szkolenia przez Internet. Będą mogły z niego skorzystać osoby, które posiadają już w swojej ofercie ubezpieczenia komunikacyjne innych firm i chcą zaproponowa
INFORMACJA PRASOWADostawy w e-commerce a ekologiaRynek e-commerce, m.in. z powodu wprowadzanych w czasie pandemii lockdown’ów czy ograniczeń w handlu stacjonarnym, bardzo się rozwinął. Zakupy w dużej mierze przeniosły się
Data 29 09 2020e-bankowość dostępna całą dobę dzięki centrom danychGDAŃSK – Aż 65% Polaków dokonuje płatności przez internet. Z urządzeń mobilnych wykonywanych jest już średnio ponad 86 mln transakcji miesięcznie.
Zgodnie z polskim prawem dziecko, które ukończyło 13 lat może rozpocząć przygodę z bankowością i za zgodą rodzica założyć konto w banku. Większość polskich banków odpowiadając na te potrzeby umożliwia prowadzenie w�
W świecie inwestycji pewne są tylko podatki. Umiejętność ich niepłacenia cechuje najlepszych graczy. Coraz większa popularność na polskim rynku zdobywają tzw. fundusze parasolowe (umbrella fund). Pozwalają one elastycznie r
Samsung po raz kolejny został sponsorem kongresu wymiany doświadczeń na temat nowych technologii i ich zastosowania: „Biznes to rozmowy”, który odbył się 4 października w Warszawie. W specjalnie przygotowanej strefie, przeds
Warszawa, 14.06.2018 r.Polski eksport nie zwalnia tempa. Działalność związaną z wywozem towarów za granicę kraju prowadzi ponad jedna piąta (23,3%) zapytanych polskich przedsiębiorców w 15. fali badania Bibby MSP Index. W o
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa
Ruszyła trzecia edycja konkursu na najlepszy projekt e-commerce, towarzyszący e-nnovation – międzynarodowej konferencji organizowanej przez Grupę Allegro. Nagrodą dla autorów dwunastu najlepszych propozycji jest spotk
Chiny są obecnie drugą gospodarką świata, największym eksporterem oraz producentem dóbr przemysłowych. Wielkość chińskich inwestycji w Polsce na koniec 2010 r. wyniosła 140,3 mln USD i wciąż rośnie. Prowadzenie biznesu z