Trójmiasto jest jednym z najszybciej rozwijających się ośrodków usług biznesowych w Polsce. Tylko w 2012 r. rozpoczęły tu działalność nowe centra usługowe m.in. takich koncernów, jak Nevion, OIE Support, Misys, WNS, Metsa
Bank Pocztowy uatrakcyjnia ofertę produktów oszczędnościowych. W maju w ofercie pojawiła się lokata z systematyczną wypłatą odsetek i oprocentowaniem 7% w skali roku – Zysk co miesiąc. Lokata Zysk Co Miesiąc zakładana j
Zespół analityków domu maklerskiego DI BRE od lat jest doceniany przez rynek, jako najwyższej klasy profesjonaliści. W tym roku, wyróżnieni przez inwestorów instytucjonalnych zostali Kamil Kliszcz, Iza Rokicka oraz Michał
W pierwszym półroczu 2012 r. Bank Pocztowy, opierając się o strategiczne partnerstwo z Pocztą Polską, pozyskał niemal 120 tys. Klientów, dzięki czemu na koniec czerwca obsługiwał prawie 1,2 mln Klientów de
Rynek transakcji bezgotówkowych rośnie w siłę. Nowe narzędzia dostępne dla sprzedawców i rosnąca ilość kart płatniczych sprzyjają płatnościom za pomocą plastikowego pieniądza. Czy sklep internetowy także powinien zaop
Rośnie popularność e-księgowości i elektronicznego obiegu dokumentówKonieczność pracy zdalnej, dystansowanie społeczne, wiele nowych i nie zawsze precyzyjnych regulacji wprowadzonych w ramach tarczy antykryzysowej – wszystk
Wybór nowoczesnej powierzchni biurowej powinien być poparty dokładną, wielokryterialną analizą. Dlaczego? Niektórzy deweloperzy, chcąc być bardziej konkurencyjni, manewrują kosztami i danymi, co utrudnia obiektywne porównan
TP jest oburzona praktykami nieuczciwych handlowców innych operatorów, podających się za pracowników Telekomunikacji Polskiej. Uważamy, że jest to czyn nieuczciwej konkurencji i jako taki powinien podlegać kar
Kulczyk Oil Ventures po raz kolejny z powodzeniem stosuje nowoczesne technologie na Ukrainie. Po udanym pilotażowym programie szczelinowania hydraulicznego, dzięki któremu uzyskano komercyjną produkcję z odwiertów uznawanych dot�
Warszawa, 6 października 2017 r.Brak płynności finansowej jest jednym z największych problemów, z którym spotykają się firmy z sektora MŚP. Każdy przedsiębiorca tworzy własny łańcuch zobowiązań, budują go należności