Data publikacji: 2015-02-23, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: AB, czołowy dystrybutor IT w regionie, rozwija kategorie zabawek, AGD i RTV oraz sektor rozwiązań dla przedsiębiorstw, w tym usługi dla e-handluKategoria:
W Banku BGŻ trwa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej. W kampanii Bank zwraca uwagę na fakt, że oferuje bardzo tanią, a przez to jedną z najlepszych na rynku pożyczek gotówkowych. Kampania potrwa do końca wrześ
Komunikat prasowy Kraków, 18 sierpnia 2020 r.MedApp podsumowuje II kwartał 2020 rokuMedApp S.A., polska spółka technologiczno-medyczna specjalizująca się w sztucznej inteligencji, mieszanej rzeczywisto�
Już ponad 20,147 mld zł wynoszą aktywa netto, którymi zarządza TFI PZU. To efekt konsekwentnej polityki rozszerzania kompetencji inwestycyjnych Grupy PZU oraz budowania pozycji Towarzystwa wśród inwestorów indywidualnych.&helli
Grupa Ergo Hestia została doceniona przez brokerów ubezpieczeniowych za 20 lat wzorowej współpracy. Wyróżnienie przyznane przez partnerów biznesowych jest tym cenniejsze, że owocną współpracę z brokerami potwierdzają liczb
Wady kredytów denominowanych Wadą kredytu denominowanego jest fakt, że jest rozliczany w innej walucie, niż ta, w której zarabiamy. Wiąże się to z kilkoma (związanymi zresztą ze sobą) sprawami:Jesteśmy podatni na z
Osoby wynajmujące pokój czy mieszkanie kibicom powinny pomyśleć o dobrym zabezpieczeniu na wypadek dewastacji własnego lokalu. Dobrze też, żeby nasz gość miał polisę OC, pokrywającą szkody przypadkowo wyrządzone w t
Międzynarodowy Kongres Gemba Kaizen to cykliczne wydarzenie, które od 8 lat gromadzi osoby zainteresowane doskonaleniem procesów zarządzania zgodnie z filozofią i narzędziami Kaizen. Tegoroczna, dziewiąta już edycja Kongresu od
Kryzys dotknął 70% firm. Jak przedsiębiorcy radzą sobie po wielu miesiącach pandemii? Raport Oferteo.pl70% firm w Polsce odczuwa już straty związane z pandemią. Do końca października większości z nich udawało się unikną
Jak wynika z analizy serwisu Chwilowo.pl, pożyczki pozabankowe przestają być produktami niszowymi skierowanymi wyłącznie do osób bez zdolności kredytowej czy o problematycznej historii finansowej. W minionym roku w serwisie Chwi