Europejski Bank Centralny stał się pożyczkodawcą ostatniej instancji dla balansujących na krawędzi niewypłacalności Włoch i Hiszpanii. Oznacza to nie tylko początek końca eurolandu w obecnym kształcie, ale także dalsze usp
Carrefour Polska intensywnie rozwija sieć posiadanych centrów handlowych, zarówno pod względem ich modernizacji, rozbudowy oraz częściowej lub całkowitej rekomercjalizacji. W obecnej chwili prowadzone są intensywne działani
W wyniku corocznej oceny wiarygodności kredytowej Fitch podniósł rating Energi z BBB- do BBB. Agencja dostrzegła rosnącą elastyczność finansową Grupy, wolniejszy niż pierwotnie zakładano wzrost jej zadłużenia oraz wiodą
W ciągu ostatniego roku w globalnej sieci pojawiła się nowa fala serwisów ułatwiających zarządzanie domowymi finansami. Ich wspólną cechą jest innowacyjne podejście do tego, nudnego wydawałoby się, zagadnienia. Twórcy wit
Sprzedaż detaliczna wzrosła w listopadzie 2,4 proc. w skali roku (wobec 3,3 proc. w październiku). W danych ciągle dodatni pozostaje efekt dni roboczych – w listopadzie +1 r/r, a zatem trend spadkowy tego agregatu jest kontynuo
Data publikacji: 2016-07-28, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: P. Kowalski (Fitch Polska): Rating Polski ma perspektywę stabilną. Szanse na jego zmianę lub nie są takie sameKategoria: INWESTOR, , agencje ratingowe, rat
Bank BGŻ został laureatem IX edycji plebiscytu Laur Klienta 2012 w kategorii Kredyty dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. W tej kategorii Bank został nagrodzony po raz trzeci. Bank BGŻ zdobył najwięcej głosów konsument
ING Bank Śląski w konkursie „The Best Annual Report 2011″, w kategorii „Banki i instytucje finansowe”, otrzymał I nagrodę za „Najlepszy raport roczny w internecie” oraz wyróżnienie za „Najlepsze sprawozdanie z d
Portal Ubezpieczeniaonline.pl uruchomił porównywarkę ubezpieczeń inwestycyjnych. Na podstawie dostępnych w porównywarce parametrów, każdy użytkownik serwisu dokonuje wyboru polisy inwestycyjnej, najbardziej dostosowanej do jeg
Rynek transakcji bezgotówkowych rośnie w siłę. Nowe narzędzia dostępne dla sprzedawców i rosnąca ilość kart płatniczych sprzyjają płatnościom za pomocą plastikowego pieniądza. Czy sklep internetowy także powinien zaop