Kredyt Bank oferuje kolejną lokatę strukturyzowaną, opartą o kurs EUR/PLN. Subskrypcja potrwa do 10 maja 2012. Oprocentowanie może wynieść nawet 11%.Strategia inwestycyjna zakłada ustabilizowanie się euro do złotó
Ceny mieszkań biją kolejne rekordy, a młodzi Polacy zadłużają się na dziesiątki lat. Raport Oferteo.plMieszkania w Polsce drożeją w tempie niespotykanym nigdy dotąd. W styczniu 2020 średnia cena 1m2 na rynku wtórnym w War
Generali Otwarty Fundusz Emerytalny przekazuje informację o miesięcznej strukturze aktywów – stan na dzień 30 listopada 2012 r.Lp.Składnik aktywówUdział w wartości aktywów1.Obligacje, bony i inne pap
Proama wprowadza kolejne udogodnienie we współpracy z Agentami – szkolenia przez Internet. Będą mogły z niego skorzystać osoby, które posiadają już w swojej ofercie ubezpieczenia komunikacyjne innych firm i chcą zaproponowa
Kampania wizerunkowa MultiBanku, przygotowana przez agencję kreatywną BBDO Warszawa, została nagrodzona „Złotym Orłem”, prestiżową statuetką przyznawaną w ramach Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły. Nagrodę w
29 kwietnia 2013 r. Rady Nadzorcze TFI PZU SA oraz PZU Asset Management SA powołały wspólny zarząd obu spółek na nową kadencję. Krzysztof Tokarski nadal pełni funkcję prezesa zarządu TFI PZU oraz PZU AM, a w skład zarząd�
Andrzej Kołatkowski, Wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego odpowiedzialny za Obszar Ryzyka i Windykacji złożył rezygnację z pełnienia funkcji z dniem 13 lipca 2012 roku.Andrzej Kołatkowski był związany z PKO Bankiem Polskim
Rok 2013 może przynieść przełomową zmianę oceny agencji ratingowych dla naszego kraju – na perspektywę pozytywną. Niestety, prawdopodobnie będzie to jedna z niewielu dobrych informacji w nadchodzących dwunastu miesiącach.
Dobre wyniki finansowe Grupy TAURON przekładają się m.in. na awanse w kluczowych zestawieniach. TAURON Polska Energia po raz kolejny awansował na liście 500 Największych Firm Europy Środkowo – Wschodniej „Rzeczypospolitej”
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię marketingową „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”. Bank promuje w niej 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów. W najnowszym spocie telew