W środę Rada Polityki Pieniężnej po raz kolejny podjęła decyzję o podwyższeniu stóp procentowych o 25 punktów bazowych. Jacek Głazik, Dyrektor Makroregionu ds. Kredytów Hipotecznych: – Tym razem krok RPP nie zaskoczy�
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa
mBank i MultiBank wprowadzają nowatorski program, który pomoże Polakom systematycznie oszczędzać podczas… wydawania pieniędzy. Po wybranych transakcjach bank sam przekaże część środków na nowy rachunek os
Sprzedaż detaliczna spadła w lutym o 0,8 proc. w skali roku wobec wzrostu o 3,1 proc. w styczniu. – Pozytywne efekty statystyczne z ubiegłego miesiąca poszły w niepamięć, podobnie jak przesłanki pozytywnego wpływu opó�
22 marca 2013 r. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. zawarł umowę z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej o współpracę przy współfinansowaniu przedsięwzięć w ramach programu „Efektywne wykorzystan
Przyjęło się, że branża flotowa tradycyjnie już zdominowana jest przez mężczyzn. 13 lat temu, kiedy Marta Bielecka-Gozdek rozpoczynała swoją przygodę zawodową w CFM, kobiet w tym sektorze można było ze świecą szukać.
Data publikacji: 2015-06-22, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koncerny farmaceutyczne coraz więcej wydają na reklamę lekówKategoria: BIZNES, , leki, reklama, branża farmaceutyczna, firmy farmaceutyczne, promocja, OTC
W Banku BGŻ trwa kampania promocyjna konta dla studentów ePlan pod hasłem „Wykładamy stypendia i bilety do kina na darmowym koncie”. Działania promocyjne towarzyszące kampanii będą prowadzone do 31 października 2012 roku i
Wynik finansowy netto Grupy PZU po III kw. 2012 roku wyniósł 2.84 mld zł (wzrost o 52,9%). Jest to najlepszy wynik od momentu wejścia PZU na giełdę. O 6,4% do poziomu 12.15 mld zł wzrosła składka przypisana brutto. Wskaźnik
W wyniku corocznej oceny wiarygodności kredytowej Fitch podniósł rating Energi z BBB- do BBB. Agencja dostrzegła rosnącą elastyczność finansową Grupy, wolniejszy niż pierwotnie zakładano wzrost jej zadłużenia oraz wiodą