Święto Zmarłych i Zaduszki to dla większości przede wszystkim czas zadumy i refleksji. W tych dniach odwiedzamy cmentarze, wspominamy tych, którzy odeszli, ale także dekorujemy groby kwiatami, palimy znicze, sprzątamy. O tym,
Sprzedaż spadła o 2% w ujęciu rocznym i o 1% w ujęciu kwartalnym.Przychody ze sprzedaży produktów sieciowych spadły rok do roku z uwagi na słabsze wyniki sprzedaży w niektórych regionach Europy, a także w Chinach, Korei o
Program inwestycyjny NK zakończył zbieranie wniosków od osób szukających wsparcia dla swoich pomysłów na biznes. Wysoki poziom i liczba zgłoszeń przeszły najśmielsze oczekiwania twórców iNKuba
W dniach 15 i 16 listopada 2007 r. w warszawskim hotelu Marriott odbędzie się kongres merytoryczny Corporate Performance Management (CPM) poświęcony zarządzaniu wydajnością przedsiębiorstw. Spotkanie ekspertów omawiających za
Warszawa, 18 marca 2020 r.KOMUNIKAT PRASOWYBank Pocztowy podnosi limit płatności bez konieczności podawania kodu PIN do 100 złotych w transakcjach zbliżeniowychRusza usługa Bank Pocztowy GotowyBank Pocztowy podwyższył limi
Bankier.pl S.A. opublikował skonsolidowany raport za trzeci kwartał 2007 roku. Przychody ze sprzedaży wzrosły niemal dwukrotnie, natomiast zysk operacyjny był ponad pięciokrotnie wyższy niż w analogicznym okresie ubiegłego rok
Ślub i wieńczące go wesele to najważniejsze wydarzenie w życiu większości z nas. Zazwyczaj planujemy je z dużym wyprzedzeniem i robimy wszystko, by były one zgodne z naszymi wyobrażeniami. Aby ten szczególny dzień rzeczywi�
Być może będzie wydawało Ci się śmieszne to, że w XXI wieku, w dobie Internetu i banków na wyciągnięcie ręki, niektórzy ludzie nadal swoje pieniądze gromadzą w domach. Nie jest to ani bezpieczne ani opłacalne. Zawsze mo
Dobre wyniki finansowe Grupy TAURON przekładają się m.in. na awanse w kluczowych zestawieniach. TAURON Polska Energia po raz kolejny awansował na liście 500 Największych Firm Europy Środkowo – Wschodniej „Rzeczypospolitej”
Firma Provident Polska drugi rok z rzędu otrzymała godło „Firma Przyjazna Klientowi”. W badaniu ocenie poddawane są te obszary działania firmy, które wpływają bezpośrednio na jej postrzeganie wśród klientów. Tegoroczny