Jeśli nie udało się nam odłożyć wystarczająco dużo pieniędzy na wymarzony wakacyjny wyjazd, możemy wspomóc się kredytem. Expander radzi, że do szybkiego sfinansowania oferty typu Last Minute najlepiej nadaje się kre
Kampania wizerunkowa MultiBanku, przygotowana przez agencję kreatywną BBDO Warszawa, została nagrodzona „Złotym Orłem”, prestiżową statuetką przyznawaną w ramach Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły. Nagrodę w
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa
Do końca roku powstanie zupełnie nowy mBank, który ma ambicję stać się najnowocześniejszym bankiem na świecie. BRE zainwestuje w projekt łącznie 100 mln zł. Docelowo, zastąpi on obecnie funkcjonującą platformę. Uż
INFORMACJA PRASOWADostawy w e-commerce a ekologiaRynek e-commerce, m.in. z powodu wprowadzanych w czasie pandemii lockdown’ów czy ograniczeń w handlu stacjonarnym, bardzo się rozwinął. Zakupy w dużej mierze przeniosły się
Klienci korporacyjni ING Banku Śląskiego mogą od stycznia br. dokonywać wpłat gotówki w ponad 8 tys. placówkach pocztowych na terenie całego kraju. Nowa usługa jest wynikiem umowy zawartej przez bank z Pocztą Polską S.A. &he
Windykacja popularniejsza niż sprzedaż długu, czyli jak Polacy odzyskują należnościPolscy wierzyciele nie czekają długo z rozpoczęciem postępowania prowadzącego do odzyskania pieniędzy. Często działania rozpoczynają zar
Kto zarobi najwięcej na przetwarzaniu danych na brzegu sieci?Przetwarzanie na brzegu sieci jest jednym z najważniejszych trendów XXI wieku dla branży telekomunikacyjnej i IT. Będzie odgrywać kluczową rolę we wdrożeniach 5G i
MATERIAŁ PRASOWY Warszawa, dn. 04.02.2021Jaki kurs przyjęli deweloperzy mieszkaniowi W jaką stronę zmierza rynek nowych mieszkań? Jak pandemia wpływa na sprzeda�
Dom Inwestycyjny BRE Banku otrzymał najwyższą ocenę w rankingu magazynu „Forbes Investor” jako dom maklerski zapewniający najwyższą jakość komunikacji internetowej. Oceniając domy maklerskie dziennikarze „Forbes Invest