materiał prasowy 6.12.2018650,7 bilionów £, czyli ponad połowa wartości całego brytyjskiego handlu to towary importowane . Najczęściej transportowane są maszyny, między innymi komputery, pojazdy czy farmaceutyki. Znaczną c
Informacja prasowa Warszawa, 16 luty 2021 r. Akcjonariusze Infoscanu zgodzili się na sprzedaż zorganizowanej części przedsiębiorstwaAkcjonariusze Infoscan S.A., firmy telemedycznej z rynku NewConnect, z
W raporcie bieżącym numer 9/2013 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w lutym 2013 r. wyniosła 35,5 mln złotych, co w porównani
Dobiegła końca rozbudowa fabryki firmy ROCKWOOL, producenta izolacji ze skalnej wełny mineralnej. Powstała za blisko 100 mln zł linia do produkcji sufitów podwieszanych oznacza ekspansję marki, oraz dalszy wzrost zatrudnienia w
Spółka E-financial Sp. z o.o. przejęła istniejący od 2006 r. portal www.slubnytarg.pl. Będąc właścicielem portali finansowych Inwestycje.pl, Waluty.com, Twojefinanse.net oraz Investing.pl, Spółka wzbogaciła swoje portfolio
Uruchomiony właśnie w portalu Wirtualna Polska serwis krs.wp.pl jest serwisem usługowym. Za jego pośrednictwem użytkownicy mogą zamawiać odpisy z Krajowego Rejestru Sądowego, Rejestru Dłużników, Rejestru Zastawów oraz Ksią
Wśród nagłówków: „Wielka debata w Katowicach”, „EKG pulsu gospodarki – rusza jedna z głównych imprez ekonomicznych w tej części Europy”, „O biznesie najlepiej rozmawi
Klienci mBanku, którzy za niezrealizowane zakupy zapłacili kartą, mogą liczyć na zwrot pieniędzy. Takie rozwiązanie może być pomocne na przykład w sytuacji bankructwa biura podróży. Transakcje realizowane karta
Dobre wyniki finansowe Grupy TAURON przekładają się m.in. na awanse w kluczowych zestawieniach. TAURON Polska Energia po raz kolejny awansował na liście 500 Największych Firm Europy Środkowo – Wschodniej „Rzeczypospolitej”
Po pierwszych dziewięciu miesiącach 2012 r. Grupa Ergo Hestia jest na dobrej drodze do osiągnięcia najwyższego zysku w historii. W parze z rentownością idzie najlepsza w Polsce obsługa klientów – potwierdzona danymi Rzecznik