Warszawa, 6 października 2017 r.Brak płynności finansowej jest jednym z największych problemów, z którym spotykają się firmy z sektora MŚP. Każdy przedsiębiorca tworzy własny łańcuch zobowiązań, budują go należności
Dominet Bank wprowadza do swojej oferty zupełnie nowe kredyty samochodowe, przeznaczone dla klientów indywidualnych oraz dla firm. Ich wspólną cechą jest spersonalizowany charakter, bo jak wynika z doświadczeń Banku, współcze�
Zanim wprowadzimy się do nowego mieszkania, musimy podjąć wiele ważnych decyzji. Każdy, kto jest zainteresowany kredytem mieszkaniowym, zadaje sobie pytanie – zaciągnąć go w złotych, czy w walucie wymienialnej? Dziś ban
Tajemnica faktury za energię: gdzie ukryta jest nasza podwyżka?Nierzadko denerwujemy się na wysokie rachunki za prąd jednak właściwie nie wiemy, za co płacimy. Tymczasem na fakturę składa się mnóstwo czynników. Jak ją cz
Już co trzeci Polak chce pracować na swoim[1], ale dla połowy z nas prowadzenie własnej działalności gospodarczej to obszar, w którym czujemy się niekompetentni. Z myślą o tych, którzy poważnie biorą pod uwagę prac�
Anomalie pogodowe to w Polsce coraz częstsze zjawisko. Katastrof naturalnych nie unikniemy, ale możemy przed nimi zabezpieczyć swój majątek. Eksperci Ergo Hestii przygotowali rekomendacje, jak chronić swoje mienie przed skutkami
W raporcie bieżącym numer 4/2013 z dnia 05 lutego 2013 Zarząd Rainbow Tours S.A. informuje o wielkości przedsprzedaży imprez turystycznych z katalogów Lato 2013 na dzień 31 stycznia 2013. Touroperator odnotował wzrost ilośc
Data publikacji: 2016-10-12, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Właściciele sklepów sięgają po triki sprzedażowe. Wpływają one na decyzje zakupowe klientówKategoria: LIFESTYLE, , triki sprzedażowe, chwyty marketng
ING Bank Śląski oferuje jedne z najlepszych kont studenckich i młodzieżowych na rynku – wynika z rankingu kont osobistych opracowanego przez redakcję portalu Money.pl.…
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa