Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �
3M to jeden z najbardziej pożądanych pracodawców 2012 w opinii specjalistów i menadżerów w kategorii „produkcja przemysłowa”. W trzeciej edycji rankingu Antal International firma zajęła prestiżowe drugie miejsce. „Na
Data publikacji: 2015-06-22, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koncerny farmaceutyczne coraz więcej wydają na reklamę lekówKategoria: BIZNES, , leki, reklama, branża farmaceutyczna, firmy farmaceutyczne, promocja, OTC
Od czerwca br. kupując bilety komunikacji miejskiej lub kolejowej na terenie całej Polski możemy skorzystać z oferty MasterCard i zapłacić jedynie 50% ceny. Organizatorzy przygotowali drugą edycję promocji „Ruszamy z bilet
Promocyjny kredyt gotówkowy Banku Pocztowego został wyróżniony przez portal ekspercki.Bank Pocztowy do końca października br. oferuje promocyjny kredyt dla szeroko pojętej grupy pracowników służby zdrowia (m.in. lekarzy i fa
Dominik Czarnota, dotychczasowy prezes zarządu spółki prowadzącej największy polski portal społecznościowy, opuszcza firmę. W nowej strukturze spółki jego kompetencje zostaną podzielone między osobami odpowiedzialnymi za ro
Serinus Energy pozyskała partnera do realizacji nowych projektów na terenie swoich koncesji w Tunezji – spółkę Dutco Energy Ltd. Współpraca obejmować będzie prace związane z poszukiwaniem i wydobyciem ropy naftowej oraz g
Ericsson ConsumerLab publikuje raport „Rozsądny mobilny dostęp szerokopasmowy” (Smarter Mobile Broadband), z którego wynika, że mądre zarządzanie mobilnym Internetem i naliczanie opłat może znacznie pop
Warszawa, 18 września 2019INFORMACJA PRASOWA500+ na pierwsze dziecko – na co rodzice przeznaczają uzyskane środki?Zdecydowana większość przeznaczy dodatkowe środki przede wszystkim ogólnie na dziecko i jego edukację15% r
W my?l zasady przejrzysto?ci dzia?ania, Ergo Hestia jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce publikuje kolejny kwartalny raport o obs?udze skarg i odwo?a? swoich klientów;Raporty powstaj? na bazie comiesi?cznych, rozbudowanych