Informacja prasowaWarszawa, 08.07.2019 r.262 upadłości firm do 31 maja br. Brak płynności finansowej eliminuje przedsiębiorców z rynkuTylko w maju 2019 roku upadłość ogłosiły 44 firmy – wynika z danych Monitora Sądoweg
BRE Bank otrzymał nagrodę branży private equity „Najlepszy Bank Roku”, w konkursie „Diamenty Private Equity”. BRE pokonał między innymi JP Morgan i Bank Pekao. Rozdanie nagród odbyło się podcz
W Banku BGŻ trwa kampania promocyjna konta dla studentów ePlan pod hasłem „Wykładamy stypendia i bilety do kina na darmowym koncie”. Działania promocyjne towarzyszące kampanii będą prowadzone do 31 października 2012 roku i
INVEST-BANK S.A. rozpoczął pierwszy etap współpracy z Euronet Polska Sp. z o.o. umożliwiającej Klientom Banku korzystanie z bankomatów należących do sieci Euronet na preferencyjnych warunkach. Firma Euronet jest światowym
Już po raz trzeci firma doradcza Ernst & Young będzie Partnerem Forum Ekonomicznego oraz Partnerem Forum Ochrony Zdrowia, które jest miejscem debaty nad obecną i przyszłą sytuacją w ochronie zdrowia w Polsce i w Europi
Wśród nagłówków: „Wielka debata w Katowicach”, „EKG pulsu gospodarki – rusza jedna z głównych imprez ekonomicznych w tej części Europy”, „O biznesie najlepiej rozmawi
Klienci mBanku mogą składać zapisy na lokatę strukturyzowaną Giełdowa Dwudziestka, której aktywem bazowym są kontrakty terminowe na WIG20. Zysk z lokaty w skali roku może sięgnąć 10 proc. Strategia produktu zakłada
Banki detaliczne z Grupy BRE ponownie zatryumfowały w plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”. MultiBank został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem tradycyjnym, a mBank okazał się liderem bankowości mobilnej oraz jednym z
5 lutego 2013 r. Rada Nadzorcza Banku BPS S.A. powołała dr Krzysztofa Kokota do Zarządu Banku obecnej kadencji i odwołała Aleksandra Trojanowicza ze stanowiska Wiceprezesa Banku. Od 15 lutego br. dr Krzysztof Kokot obejmie stanow
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa