PKO Bank Polski wyemitował obligacje na kwotę ponad 1,6 mld złotych. Oferta spotkała się z ogromnym zainteresowaniem inwestorów – stopa redukcji wyniosła 20 proc. PKO Bank Polski wyemitował obligacje o dziesięcioletnim te
Warszawa, 17.07.2018 r.Zdobycie idealnego kontrahenta to – w dobie wciąż rosnącej konkurencji oraz wzrostu gospodarczego – nie lada wyzwanie, a przecież stały i wiarygodny partner biznesowy jest dziś podstawą prawidłowego
Już od dzisiaj jest dostępny nowy produkt w ofercie Amber Gold: Twoja Lokata w Złoto posiadająca oprocentowanie 10% w skali roku, z okresem trwania lokaty od 1 do 12 miesięcy, która wychodzi naprzeciw potrzebom Klient&oacut
Święto Zmarłych i Zaduszki to dla większości przede wszystkim czas zadumy i refleksji. W tych dniach odwiedzamy cmentarze, wspominamy tych, którzy odeszli, ale także dekorujemy groby kwiatami, palimy znicze, sprzątamy. O tym,
Rozbudowa hotelu Mona Lisa w Kołobrzegu o condo apartamentyz finansowaniem Monument FundChoć w ostatnich latach turystyka w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, w dalszym ciągu nie ma wystarczającej liczby obiektów zbiorowego
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �
Uchwały o skupie akcji własnych w celu umorzenia oraz w sprawie przyjęcia programu motywacyjnego zaplanowano w porządku obrad czerwcowego Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy ATM Grupy SA.Zarząd spółki zdecydowa
Przedsi?biorca, który przez wiele lat zarabia? nawet kilkana?cie tysi?cy z?otych miesi?cznie, na emeryturze mo?e by? zmuszony prze?y? za nieca?e 800 z?. Expander ostrzega, ?e je?li przedsi?biorcy nie b?d? oszcz?dza?, to na emery
Data publikacji: 2015-06-22, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koncerny farmaceutyczne coraz więcej wydają na reklamę lekówKategoria: BIZNES, , leki, reklama, branża farmaceutyczna, firmy farmaceutyczne, promocja, OTC
W ramach działań wspierających nowy program P&G Future Fabrics, producent globalnych marek takich jak Ariel i Lenor, rozpoczął współpracę z grupą światowych ekspertów w dziedzinie mody i tkanin. Projektant mody Giles