Poradnik Wiadomości Branżowe

Specjalny zespół do rozwiązywania zgłoszeń Klientów

W dniach 3-19 lipca 2012 nastąpiła zmiana części rachunków Amber Gold, co spowodowało kilkudniowe opóźnienia w otrzymywaniu wypłat przez kilkunastu Klientów. Od 18 lipca wszystkie wypłaty są regulowane terminowo.Z powodu

W dniach 3-19 lipca 2012 nastąpiła zmiana części rachunków Amber Gold, co spowodowało kilkudniowe opóźnienia w otrzymywaniu wypłat przez kilkunastu Klientów. Od 18 lipca wszystkie wypłaty są regulowane terminowo.

Z powodu otrzymywanych sygnałów o komplikacjach z zaksięgowaniem wysyłanych środków na kontach Klientów, Amber Gold powołał w dniu dzisiejszym specjalny zespół do rozwiązywania wszelkich kwestii związanych z wypłatami środków.

W nowo powołanej komórce organizacyjnej pracują specjaliści z zakresu rozliczeń Klientów, do których w każdej chwili można zgłaszać wszelkie wątpliwości.

Każde otrzymane informacje będą natychmiast sprawdzane i indywidualnie rozpatrywane w trybie przyspieszonym. Dodatkowo w momencie zgłoszenia będzie przyporządkowywana dedykowana osoba kontaktowa w ramach nowego zespołu, która przez cały czas będzie do dyspozycji zgłaszającego Klienta.

Osoba ta będzie w ciągłym kontakcie z Klientem i będzie odpowiedzialna za jak najszybsze wyjaśnienie zgłoszonej kwestii. Wszystkich Klientów, którzy mają jakiekolwiek wątpliwości bądź opóźnienia w otrzymywaniu wypłat prosimy o kontakt z Biurem Transakcji pod nr tel. 58 731 51 26, e-mail: [email protected]

Zespół Amber Gold Sp. z o.o.

A to już wiesz?  mBank: zapłaciłeś kartą za niezrealizowaną usługę? Możesz uzyskać zwrot

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy