Data publikacji: 2016-10-12, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Właściciele sklepów sięgają po triki sprzedażowe. Wpływają one na decyzje zakupowe klientówKategoria: LIFESTYLE, , triki sprzedażowe, chwyty marketng
Przyjazny, stabilny, uczciwy – to określenia ze ścisłej czołówki skojarzeń z terminem „bank spółdzielczy”. Aż 53% klientów poleci go swoim znajomym.Badanie przeprowadzono w styczniu. Wzięli w nim udział losowo w
Kulczyk Oil Ventures zakończyła prace wiertnicze nad odwiertem Makiejewskoje-16 na Ukrainie. Wstępne dane wskazują na występowanie nawet siedmiu stref, które mogą zawierać węglowodory. Spółka planuje, że testowanie otworu o
Zanim wprowadzimy się do nowego mieszkania, musimy podjąć wiele ważnych decyzji. Każdy, kto jest zainteresowany kredytem mieszkaniowym, zadaje sobie pytanie – zaciągnąć go w złotych, czy w walucie wymienialnej? Dziś ban
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 20.01.2020JUŻ OD LUTEGO WCHODZI W ŻYCIE MAŁY ZUS PLUSJuż od 1 lutego 2020 roku zacznie obowiązywać Mały ZUS Plus, dzięki któremu poszerzy się grono przedsiębiorców, którzy będą mogli płaci�
W Banku BGŻ trwa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej. W kampanii Bank zwraca uwagę na fakt, że oferuje bardzo tanią, a przez to jedną z najlepszych na rynku pożyczek gotówkowych. Kampania potrwa do końca wrześ
Bank Pocztowy wprowadził dla swoich Klientów przelewy w systemie SEPA. Z tego typu przelewów mogą korzystać Klienci indywidualni i instytucjonalni Banku.Bank realizuje przelewy SEPA w walucie EUR na rzecz Beneficjent&
W raporcie bieżącym numer 9/2013 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w lutym 2013 r. wyniosła 35,5 mln złotych, co w porównani
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię marketingową „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”. Bank promuje w niej 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów. W najnowszym spocie telew
W raporcie bieżącym numer 4/2013 z dnia 05 lutego 2013 Zarząd Rainbow Tours S.A. informuje o wielkości przedsprzedaży imprez turystycznych z katalogów Lato 2013 na dzień 31 stycznia 2013. Touroperator odnotował wzrost ilośc