Bony do sklepu empik.com, czytniki e-booków i iPad2 – to nagrody, które można wygrać, wykazując się wiedzą o Polsce i świecie. Na profilu PKO Banku Polskiego na Facebooku wystartował konkurs dla uczniów szkół ponadgimnaz
W najnowszej kampanii Bank BGŻ reklamuje korzystną pożyczkę gotówkową. Niskie i stałe raty pożyczki ułatwią każdemu realizację planów i marzeń, bez żadnych wyrzeczeń. Głównym nośnikiem kampanii jest telewizja, a tak�
W raporcie bieżącym numer 9/2013 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w lutym 2013 r. wyniosła 35,5 mln złotych, co w porównani
Różnice w oczekiwaniach banków w zakresie dochodów kredytobiorców są ogromne. *Z danych zebranych przez Expandera wynika, że Bank Pocztowy udzieli kredytu na 300 000 zł małżeństwu zarabiającemu nie mniej niż 3 852 zł. T
Na terenie fabryki ROCKWOOL w Cigacicach w ciągu najbliższego roku powstanie nowa linia produkcyjna. Jest ona kontynuacją dotychczasowych działań Spółki, dla której województwo lubuskie jest ważnym strategicznie punktem na ma
Data publikacji: 2015-08-13, 06:45Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niskie ceny wieprzowiny zwiększają konkurencyjność polskich hodowców na rynku UE. Eksport rośnie w tempie ponad 20 proc.Kategoria: BIZNES, , rynki rolne,
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 13.11.2018W kwestii oszczędności na tle Europy Polacy od lat wypadają blado. Jednak dane pokazują, że w ostatnim czasie sytuacja naszych finansów uległa poprawie. Jak obecnie kształtuje się nasza
Zmiany na stanowiskach w agencji Havas Engage Warsaw (dawniej Euro RSCG 4D) należącej do sieci Havas Worldwide w Polsce. Sylwia Ziemacka objęła funkcję new business directora, a jej miejsce na stanowisku event directora agencji za
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 22.07.2019PRZEDSIĘBIORCO, OD STYCZNIA 2020 ROKU ZAPŁACISZ WYŻSZĄ SKŁADKĘ ZUS!W czerwcu br. rząd przedstawił prognozy makroekonomiczne zawarte w założeniach projektu budżetu państwa na kolejny r
Agencja public relations Eskadra PUBLICA powiększyła zespół o dwóch Senior Account Executive’ów i Account Executive’a. Karolina Bukała, Martyna Lewicka i Karolina Rowińska zostały liderami projekt