W tym roku firma Castrol wprowadziła istotne zmiany w oferowanych szkoleniach kierowanych do mechaników, dystrybutorów i klientów. Uczestników zachęca nowoczesna, interaktywna forma treningów z wykorzystaniem doświadczeń chem
Od 1 października 2007 Jarosław Mastalerz, Członek Zarządu BRE Banku SA, odpowiedzialny za pion bankowości detalicznej, będzie tymczasowo pełnił również obowiązki Dyrektora Banku ds. MultiBanku, a Cezary Kocik z dniem 15 pa�
3M to jeden z najbardziej pożądanych pracodawców 2012 w opinii specjalistów i menadżerów w kategorii „produkcja przemysłowa”. W trzeciej edycji rankingu Antal International firma zajęła prestiżowe drugie miejsce. „Na
Warszawa, 21 grudnia 2020 r.KOMUNIKAT PRASOWYBANK POCZTOWY OSTRZEGA: Bądź czujny w czasie zakupów internetowychOkres przedświąteczny to czas wzmożonej aktywności przestępców działających w świecie online. Dane pokazują,
Firma Provident Polska drugi rok z rzędu otrzymała godło „Firma Przyjazna Klientowi”. W badaniu ocenie poddawane są te obszary działania firmy, które wpływają bezpośrednio na jej postrzeganie wśród klientów. Tegoroczny
Warszawa, 26.09.2018 r.Co siódmy polski przedsiębiorca nie otrzymuje na czas płatności za sprzedane towary czy wykonane usługi. Przynajmniej raz w miesiącu z tym problemem styka się 65% małych i średnich firm – wynika z 16.
Od połowy października Sage oferuje przedsiębiorcom wyjątkowo atrakcyjną promocję. Jej celem jest ubezpieczenie firm przed nieprzewidzianymi kosztami, związanymi z koniecznością dostosowania oprogramowania do zmian w ustawie V
Dynamiczny rozwój świata biznesu motywuje współczesne kobiety do dużej aktywności i wykorzystywania możliwości jakie daje rynek. Nie do przecenienia są również atrybuty cechujące płeć piękną: m.in. wielofunkcyjna rola
Wrocławski software house kontynuuje dynamiczny rozwój zamykając III kwartał 2012 obiecującą dynamiką wzrostu przychodów i zysków. 29% dynamika wzrostu przychodów kwartał do kwartału (IIIQ2012/IIIQ2011)44% dynamika wzr
Warszawa, 11.06.2018 r.Nieterminowe regulowanie opłat za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyka 6/10 przedstawicieli sektora MŚP – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index. Z problemem niezapłaconej na czas faktury przynaj