Data publikacji: 2015-07-06, 08:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: P. Bielski (BZ WBK): Pierwsze podwyżki stóp procentowych dopiero pod koniec 2016 roku. Obecny poziom inflacji nadal znacznie poniżej celu RPPKategoria: INWE
Komunikat prasowy Kraków, 18 sierpnia 2020 r.MedApp podsumowuje II kwartał 2020 rokuMedApp S.A., polska spółka technologiczno-medyczna specjalizująca się w sztucznej inteligencji, mieszanej rzeczywisto�
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 22.07.2019PRZEDSIĘBIORCO, OD STYCZNIA 2020 ROKU ZAPŁACISZ WYŻSZĄ SKŁADKĘ ZUS!W czerwcu br. rząd przedstawił prognozy makroekonomiczne zawarte w założeniach projektu budżetu państwa na kolejny r
Wyzwania stojące przed bankami w związku z rozwojem nowoczesnych technologii i alternatywnych kanałów dystrybucji usług w sytuacji niestabilności rynkowej i makroekonomicznej oraz nowych rozwiązań regulacyjnych i nadzorczych na
Data publikacji: 2015-06-22, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koncerny farmaceutyczne coraz więcej wydają na reklamę lekówKategoria: BIZNES, , leki, reklama, branża farmaceutyczna, firmy farmaceutyczne, promocja, OTC
Warszawa, 05.06.2018Głosowanie w Komisji Transportu PE – dobre wieści dla branży transportowej4 czerwca 2018 r. Komisja Transportu i Turystyki Parlamentu Europejskiego zatwierdziła zaktualizowane przepisy dotyczące branży tra
Fundusz Apetonic zainwestował w rozwój firmy doradczej Central East European Partners (CEE Partners). Zadaniem CEE Partners jest udzielanie wsparcia polskim i zagranicznym firmom w nawiązaniu kontaktów biznesowych oraz w rozwoju sw
BRE Bank otrzymał Wyróżnienie Honorowe oraz Godło z 7 Złotymi Gwiazdami w XIII edycji Konkursu Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców. Paweł Krzywdziuk, doradca z II Oddziału Korporacyjnego BRE Banku w Warszawie otrzym
Bankier.pl S.A. opublikował skonsolidowany raport za trzeci kwartał 2007 roku. Przychody ze sprzedaży wzrosły niemal dwukrotnie, natomiast zysk operacyjny był ponad pięciokrotnie wyższy niż w analogicznym okresie ubiegłego rok
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię marketingową „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”. Bank promuje w niej 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów. W najnowszym spocie telew