Windykacja popularniejsza niż sprzedaż długu, czyli jak Polacy odzyskują należnościPolscy wierzyciele nie czekają długo z rozpoczęciem postępowania prowadzącego do odzyskania pieniędzy. Często działania rozpoczynają zar
Praca w domu staje się coraz popularniejszą alternatywą dla codziennego przesiadywania w biurowcach i firmach. Dla pracownika to wygoda, a dla pracodawcy – oszczędność. Praca w domowym zaciszu wymaga jednak stworzenia sobie w
Ericsson odnowia i rozszerza kontrakt Managed Services z NetiąCzteroletnia umowa Managed Services dotyczy utrzymania i zarządzania sieciami telekomunikacyjnymi oraz wsparcia w dostarczaniu usług190 pracowników Netii zostan
Firma Provident Polska drugi rok z rzędu otrzymała godło „Firma Przyjazna Klientowi”. W badaniu ocenie poddawane są te obszary działania firmy, które wpływają bezpośrednio na jej postrzeganie wśród klientów. Tegoroczny
Pocztowe Konto Firmowe oferowane mikroprzedsiębiorcom przez Bank Pocztowy zajęło 3 miejsce na rynku wśród 83 rachunków.…
ING Bank Śląski nadal nie będzie pobierał prowizji za przelewy z karty kredytowej. Bank zdecydował o przedłużeniu zwolnienia z opłaty dla klientów indywidualnych do końca 2013 roku.Przelewy z karty kredytowej to dla klientó
Od połowy lipca br. internauci mogą korzystać z nowej wersji serwisu www firmy EGB Investments SA, działającej w branży windykacji należności i obrotu wierzytelnościami. Nowa strona to zmiany w sposobie komunikacji z rynkiem,
Fundusz Apetonic zainwestował w rozwój firmy doradczej Central East European Partners (CEE Partners). Zadaniem CEE Partners jest udzielanie wsparcia polskim i zagranicznym firmom w nawiązaniu kontaktów biznesowych oraz w rozwoju sw
TP jest oburzona praktykami nieuczciwych handlowców innych operatorów, podających się za pracowników Telekomunikacji Polskiej. Uważamy, że jest to czyn nieuczciwej konkurencji i jako taki powinien podlegać kar
W my?l zasady przejrzysto?ci dzia?ania, Ergo Hestia jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce publikuje kolejny kwartalny raport o obs?udze skarg i odwo?a? swoich klientów;Raporty powstaj? na bazie comiesi?cznych, rozbudowanych