Roczny wskaźnik inflacji w marcu obniżył się do 3,9 proc. z 4,3 proc. zanotowanych w lutym. – Spadek wynikał przede wszystkim z efektu bazy statystycznej. W marcu 2011 r. zanotowano bowiem rekordowe wzrosty cen żywności
Kampania wizerunkowa MultiBanku, przygotowana przez agencję kreatywną BBDO Warszawa, została nagrodzona „Złotym Orłem”, prestiżową statuetką przyznawaną w ramach Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły. Nagrodę w
Tajemnica faktury za energię: gdzie ukryta jest nasza podwyżka?Nierzadko denerwujemy się na wysokie rachunki za prąd jednak właściwie nie wiemy, za co płacimy. Tymczasem na fakturę składa się mnóstwo czynników. Jak ją cz
Agencje ratingowe Standard and Poor’s oraz Moody’s przyznały wysokie oceny emisji obligacji PKO Banku Polskiego w dolarach amerykańskich. We wrześniu 2012 r. agencja ratingowa Standard and Poor’s przyznała emisji w USD ocen�
W najnowszej kampanii Bank BGŻ reklamuje korzystną pożyczkę gotówkową. Niskie i stałe raty pożyczki ułatwią każdemu realizację planów i marzeń, bez żadnych wyrzeczeń. Głównym nośnikiem kampanii jest telewizja, a tak�
Data publikacji: 2016-07-28, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: P. Kowalski (Fitch Polska): Rating Polski ma perspektywę stabilną. Szanse na jego zmianę lub nie są takie sameKategoria: INWESTOR, , agencje ratingowe, rat
Rosnące obroty w branży e-commerce i szał świątecznych zakupów przyczyniają się do nowych rekordowych wyników w liczbie transakcji i liczbie użytkowników- dwa miliony transakcji miesięcznie.Metodzie płatności SOFORT Bank
W lutym produkcja przemysłowa obniżyła się o 2,1 proc. w skali roku po 0,3 proc. wzroście w styczniu. W ujęciu odsezonowanym spadek produkcji był większy niż w poprzednim miesiącu i wyniósł 2,4 proc. rok do roku.…
W październiku br. sieć B&B Hotels dołączyła do Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Polsce. To kolejny etap budowania silnej pozycji Spółki na polskim rynku. Przystąpienie do Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej t
Grupa Kapitałowa SATORIA Group S.A. (dawny PUHIT) umacnia swoją pozycję na rynku inwestycji hotelarskich. Na przestrzeni 2009 i 2011 roku jej łączne przychody ze sprzedaży wzrosły o niemal 40 proc., z 65 mln zł w 2009 r. do 91