W raporcie bieżącym numer 4/2013 z dnia 05 lutego 2013 Zarząd Rainbow Tours S.A. informuje o wielkości przedsprzedaży imprez turystycznych z katalogów Lato 2013 na dzień 31 stycznia 2013. Touroperator odnotował wzrost ilośc
Amerykański gigant od innowacji, firma 3M, ma nowego prezesa. Rada dyrektorów 3M powołała na stanowisko CEO – Inge Thulina. Zastąpi on dotychczasowego CEO – George’a W. Buckleya, który od 1 czerwca p
INFORMACJA PRASOWADostawy w e-commerce a ekologiaRynek e-commerce, m.in. z powodu wprowadzanych w czasie pandemii lockdown’ów czy ograniczeń w handlu stacjonarnym, bardzo się rozwinął. Zakupy w dużej mierze przeniosły się
Klienci Domu Maklerskiego PKO Banku Polskiego, którzy posiadają rachunek inwestycyjny powiązany z rachunkiem bankowym zyskali prosty i szybki dostęp do aplikacji maklerskiej poprzez smartfony. Nowe usługi mobilnego iPKO Light oraz
PZU uplasował się na 5. miejscu wśród firm sektora finansowego w Polsce w trzeciej edycji badania Antal International „Najbardziej pożądani pracodawcy 2012 w opinii specjalistów i menedżerów”. Obszar HR jest jednym z klucz
Przyśpieszająca deprecjacja dolara wywołała spekulacje, że największe banki centralne świata podejmą wspólną interwencję mającą na celu powstrzymanie spadku wartości amerykańskiej waluty. Decydującym argumentem mogą si
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 8 stycznia 2020 r. Udany debiut Plantwear na NewConnect Producent drewnianych akcesoriów lifestylowych Plantwear zadebiutował dziś na NewConnect. Akcje spółki wzrosły o 51,5 proc. do 10,00 z
Urządzenia Mio będą dostępne w sieci dystrybucyjnej Grupy AB S.A. Firma MiTAC pragnie w ten sposób powiększyć rynkową dostępność swoich produktów. Dealerzy, resellerzy, a także wszyscy sprzedawcy indywidualni b
Firma Sage dołączyła do głównych linii oprogramowania oferowanego w Polsce – Systemu Symfonia i Systemu Zarządzania Forte – zupełnie nową funkcjonalność: obsługę procesów produkcyjnych.Nastąpiło
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa