Data publikacji: 2016-10-12, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Właściciele sklepów sięgają po triki sprzedażowe. Wpływają one na decyzje zakupowe klientówKategoria: LIFESTYLE, , triki sprzedażowe, chwyty marketng
ROCKWOOL Polska sfinalizował kolejną inwestycję w zakładzie w Małkini. Nowa linia do produkcji płyt lamelowych frezowanych i gruntowanych rozpoczęła pracę w czerwcu. Produkowane na niej materiały stanowią główny elem
mBank uruchamia usługę płatności mobilnych w technologii zbliżeniowej NFC. Oferta przeznaczona jest dla klientów sieci T-Mobile i polega na połączeniu karty SIM w telefonie z kartą debetową wydawaną do bezpłatnego rachunku
Warszawa, 05.06.2018Głosowanie w Komisji Transportu PE – dobre wieści dla branży transportowej4 czerwca 2018 r. Komisja Transportu i Turystyki Parlamentu Europejskiego zatwierdziła zaktualizowane przepisy dotyczące branży tra
Kredyt gotówkowy Banku Pocztowego znalazł się w czołówce rankingu eksperckiego.Zbliżający się rok szkolny to okres zwiększonych wydatków. Zwłaszcza po wakacjach. Eksperci serwisu Bankier.pl zdecydowali si�
Ponad 30 mln kont osobistych, prawie 7 mln kart kredytowych i 2 mln osób aktywnie korzystających z bankowości mobilnej – to najnowsze statystyki polskiej bankowości prezentowane w cyklu raportów serwisu PRNews.pl.…
1 października zostało zarejestrowane połączenie spółek TAURON Dystrybucja SA z siedzibą w Krakowie z TAURON Dystrybucja GZE SA z siedzibą w Gliwicach. Tym samym TAURON Dystrybucja przejmuje prawa i obowiązki TAURON Dystrybucj
W czerwcu 2013 roku, ogłoszono 16 tys. 945 postępowań przetargowych, o 5,33 procent więcej niż rok wcześniej. W ciągu całego II kwartału 2013 roku ogłoszono 48 tys. 30 postępowań, o 6,79 proc. więcej niż w analogicznym o
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 7 stycznia 2020 r. Plantwear, producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, zaktualizował prognozę wyników na 2019 r. w oparciu o dane sprzedażowe za IV kwartał. Zgodnie z szacunkami przych
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa