Płace w spadkowym trendzie, silniejszy spadek zatrudnienia sugeruje, że gospodarcze efekty rozluźnienia na rynku pracy dopiero przed nami.Płace w sektorze przedsiębiorstw wzrosły w listopadzie o 2,7 proc. r/r (po wzroście o 2,8
Data publikacji: 2016-10-06, 06:50Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: J. Borowski (Crédit Agricole): Brak wykwalifikowanej kadry barierą dalszej poprawy na rynku pracyKategoria: INWESTOR, , bezrobocie, MRPiPS, rynek pracy, prog
Informacja prasowa Warszawa, 16 luty 2021 r. Akcjonariusze Infoscanu zgodzili się na sprzedaż zorganizowanej części przedsiębiorstwaAkcjonariusze Infoscan S.A., firmy telemedycznej z rynku NewConnect, z
Podwojenie wolumenu biznesu w PolsceOSS/BSS nowym obszarem wpływów Ericssona w PolsceNowe miejsca pracy w firmie EricssonOliver Kanzi, prezes firmy Ericsson w Polsce, przedstawił plany spółki na najbliższy okres.– Uważam
Grupa WARTA zebrała ponad 2,5 mld zł składki przypisanej brutto: 1,3 mld zł spółka majątkowa i 1,2 mld zł towarzystwo życiowe. Ponad 12% wzrostu w ubezpieczeniach majątkowych oznacza, że spółka kontynuuje trend wzrostowy o
W najnowszej kampanii Bank BGŻ reklamuje korzystną pożyczkę gotówkową. Niskie i stałe raty pożyczki ułatwią każdemu realizację planów i marzeń, bez żadnych wyrzeczeń. Głównym nośnikiem kampanii jest telewizja, a tak�
Warszawa, 6 października 2017 r.Brak płynności finansowej jest jednym z największych problemów, z którym spotykają się firmy z sektora MŚP. Każdy przedsiębiorca tworzy własny łańcuch zobowiązań, budują go należności
Bank Pocztowy zajął I miejsce w rankingu banków finansujących nieruchomości w ramach plebiscytu „50 największych Banków w Polsce”. Organizatorem konkursu jest „Miesięcznik Finansowy Bank&rdqu
W my?l zasady przejrzysto?ci dzia?ania, Ergo Hestia jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce publikuje kolejny kwartalny raport o obs?udze skarg i odwo?a? swoich klientów;Raporty powstaj? na bazie comiesi?cznych, rozbudowanych
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �