Na terenie fabryki ROCKWOOL w Cigacicach w ciągu najbliższego roku powstanie nowa linia produkcyjna. Jest ona kontynuacją dotychczasowych działań Spółki, dla której województwo lubuskie jest ważnym strategicznie punktem na ma
W dniach 3-19 lipca 2012 nastąpiła zmiana części rachunków Amber Gold, co spowodowało kilkudniowe opóźnienia w otrzymywaniu wypłat przez kilkunastu Klientów. Od 18 lipca wszystkie wypłaty są regulowane ter
Warszawa, 20 stycznia 2021r.Mennica Skarbowa uruchamia nową usługę – depozyt w skrytkach w jednym z największychi najlepiej strzeżonych skarbców w PolsceDla spółki to nowe źródło dochodów i możliwość poszerzen
25 czerwca w raporcie bieżącym nr 19/2012 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował o wartości jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w czerwcu 2012. Touroperator osiągnął wzrost o
Dostawcy rynku Służby Zdrowia, mogą koncentrować swoje wysiłki wyłącznie na rozwijaniu kontaktów handlowych, a nie martwić o to, czy i kiedy, nabywca zapłaci za dostawę. Rozwiązania finansowe Magellan S.A. gwarantują termi
Czy można rozliczyć hulajnogę elektryczną w działalności gospodarczej?Aneta Socha-Jaworska, ekspert podatkowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgoweCzas stracony w korku kosztuje statystycznego mieszkań
W tym roku firma Castrol wprowadziła istotne zmiany w oferowanych szkoleniach kierowanych do mechaników, dystrybutorów i klientów. Uczestników zachęca nowoczesna, interaktywna forma treningów z wykorzystaniem doświadczeń chem
W ciągu ostatniego roku w globalnej sieci pojawiła się nowa fala serwisów ułatwiających zarządzanie domowymi finansami. Ich wspólną cechą jest innowacyjne podejście do tego, nudnego wydawałoby się, zagadnienia. Twórcy wit
W nowej kampanii marketingowej ING Bank Śląski promuje rachunek oszczędnościowy dla firm z promocyjnym oprocentowaniem 4%.…
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa