W pi?tek 20 lipca na budynku przy ul. Przybyszewskiego 20/24 namalowano graffiti promuj?ce ide? ró?norodno?ci w polskich firmach. Wydarzenie powsta?o z inicjatywy Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a koncepcj? artystyczn? opracowa?
Warszawa, 24 sierpnia 2020 r.Informacja prasowa Polski Instytut Ekonomiczny podaje, że pandemia koronawirusa spowodowała ograniczenia aktywności ponad 3 mld ludzi na świecie. Instytut szacuje, że światowa konsumpcja spadnie o
HardGAMMA Ventures (www.hardgamma.com), jeden z najbardziej aktywnych polskich funduszy venture capital zainwestował w kolejny startup, którym jest SHOWROOM (www.shwrm.pl) – kompleksowe narzędzie do sprzedaży i promocj
Już ponad 20,147 mld zł wynoszą aktywa netto, którymi zarządza TFI PZU. To efekt konsekwentnej polityki rozszerzania kompetencji inwestycyjnych Grupy PZU oraz budowania pozycji Towarzystwa wśród inwestorów indywidualnych.&helli
INFORMACJA PRASOWADostawy w e-commerce a ekologiaRynek e-commerce, m.in. z powodu wprowadzanych w czasie pandemii lockdown’ów czy ograniczeń w handlu stacjonarnym, bardzo się rozwinął. Zakupy w dużej mierze przeniosły się
Pod koniec wakacji wielu rodziców przygotowuje się na zakup wyprawki szkolnej dla swoich dzieci. Potrzebne są pieniądze na podręczniki, ubrania, składki na komitet rodzicielski, ubezpieczenie… Szanse na to, że uda si
Warszawa, 8 sierpnia 2013 r. – Analiza przebiegu zmian Wskaźnika Wyborów Konsumenckich GfK (WWK) wskazuje, iż w drugim kwartale 2013 roku trwał proces racjonalizacji portfela zakupowego polskich gospodarstw domowych. Jednocześn
Etyka (gr. ethos – obyczaj) jest nauką teoretyczną, zajmującą się pewną obyczajowością zachowań i ich analizą. Jej zastosowaniem praktycznym jest moralność (gr. mores – obyczaje). Nie tylko analizuje ona istniejącą sy
Klienci mBanku, którzy za niezrealizowane zakupy zapłacili kartą, mogą liczyć na zwrot pieniędzy. Takie rozwiązanie może być pomocne na przykład w sytuacji bankructwa biura podróży. Transakcje realizowane karta
Ubiegłoroczna kampania reklamowa mBanku została po raz kolejny doceniona. I to podwójnie! W ramach konkursu Media Trendy 2010 nagrodzone zostały aż dwie z mBankowych odsłon reklamowych, zaś jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR 20