Dostawcy rynku Służby Zdrowia, mogą koncentrować swoje wysiłki wyłącznie na rozwijaniu kontaktów handlowych, a nie martwić o to, czy i kiedy, nabywca zapłaci za dostawę. Rozwiązania finansowe Magellan S.A. gwarantują terminowe i atrakcyjne rozliczenia.

Usługa Gwarancji zabezpiecza realizację kontraktów i pozwala zwiększyć zakres obsługiwanych Klientów bez konieczności przejmowania ryzyka nieterminowej realizacji płatności. Kierowana jest głównie do producentów i dystrybutorów sprzętu medycznego, koncernów farmaceutycznych oraz innych Dostawców towarów i usług dla służy zdrowia.
Wprowadzona usługa zyskuje coraz większe zainteresowanie wśród Klientów. Dostawcom pozwala zwiększyć sprzedaż i zapewnia poprawę płynności finansowej poprzez regularny i terminowy dopływ środków pieniężnych. Dla jednostek szpitalnych stanowi dodatkowe źródło finansowania umożliwiające odblokowanie limitów zakupowych
i kontynuację dostaw.
Skorzystanie z usługi Gwarancji usprawnia działalność operacyjną zarówno Dostawcy, jak i Odbiorcy, pozwalając jednocześnie znieść ryzyko finansowe towarzyszące realizacji kontraktu. Odpowiedzialność za terminową regulację należności przechodzi na Magellana.
Rozwijając działalność handlową warto zawsze zastanowić się, czy hamować rozwój czy, nie lepiej przeznaczyć 0,5% transakcji na gwarancję terminowej zapłaty od nabywcy, u którego mogą pojawić się trudności finansowe.
Pacjenci uzyskują nową, lepszą jakość usług a szpitale i firmy dostarczające asortyment medyczny mogą planować dalsze działania podnoszące standardy w Służbie Zdrowia.
Gwarancja jest rozwiązaniem finansowym, którego zastosowanie warto rozważyć na początku podejmowania decyzji o współpracy między Dostawcą a Odbiorcą. Pozwala to zabezpieczyć terminową realizację płatności i zapobiec wystąpieniu nieprzewidzianych problemów finansowych.
Poniższy schemat przedstawia proces powstania problemów między Dostawcą a Odbiorcą. Wielokrotnie, kontraktom handlowym towarzyszy ryzyko nieterminowej regulacji płatności i zachwianie płynności.
Swego rodzaju PREWENCYJNYM PIERŚCIENIEM BEZPIECZEŃSTWA we wzajemnych relacjach handlowych jest GWARANCJA. Zapewnia stałość współpracy miedzy Dostawcą a Odbiorcą, oddalając obawy o przerwanie ciągłości dostaw i wystąpienie problemów
z utrzymaniem płynności. Wcześniejsze zabezpieczenie realizacji kontraktu to uniknięcie kłopotów finansowych w trakcie realizacji transakcji.
