[Kraków, 22.12.2020] Norweska grupa Visma została nowym większościowym udziałowcem inFaktu. Dzięki tej transakcji polska spółka dołączy do międzynarodowej grupy, na którą składa się kilkadziesiąt podmiotów dostarczają
Data publikacji: 2014-08-18, 06:37Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Azoty: Wyniki za 2014 r. będą na poziomie ubiegłorocznych. Priorytetem rozwój organiczny i przejęciaKategoria: BIZNES, , Grupa Azoty, polska chemia,
ING Bank Śląski przygotował dla klientów prowadzących działalność gospodarczą i korzystających z uproszczonych form księgowości ofertę specjalną – „Linia kredytowa bez prowizji”. W okresie od 1 do 31 października b
24 czerwca 2013 r. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłosiła III konkurs w ramach działania 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (POIG): „Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki
– Kwestie reputacyjne oraz niepewność członków rady co do reakcji rynków, a w szczególności kursu złotego, na bardziej agresywne ruchy spowodowały, że RPP obniżyła stopy jedynie o 25 pb. Kolejna obniżka już w grudni
Ceny towarów i usług konsumpcyjnych w maju wzrosły o 0,5 proc. Po raz ostatni inflacja była tak niska w marcu 2006 r. Główny Urząd Statystyczny podał, że w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku ceny wzrosły o 0,5
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa
Ceny mieszkań biją kolejne rekordy, a młodzi Polacy zadłużają się na dziesiątki lat. Raport Oferteo.plMieszkania w Polsce drożeją w tempie niespotykanym nigdy dotąd. W styczniu 2020 średnia cena 1m2 na rynku wtórnym w War
W Banku BGŻ trwa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej. W kampanii Bank zwraca uwagę na fakt, że oferuje bardzo tanią, a przez to jedną z najlepszych na rynku pożyczek gotówkowych. Kampania potrwa do końca wrześ
Ataki DDoS przestały być marginalnym problemem Internetu. Według danych przygotowanych dla rynku polskiego przez Arbor Networks, cyberprzestępcy atakowali polskie firmy i instytucje prawie 1000 razy w ciągu dziewięciu miesięcy �