Dobre wyniki finansowe Grupy TAURON przekładają się m.in. na awanse w kluczowych zestawieniach. TAURON Polska Energia po raz kolejny awansował na liście 500 Największych Firm Europy Środkowo – Wschodniej „Rzeczypospolitej”
W Polsce i na całym świecie jest coraz więcej osób zaciągających kredyty. Ludzie biorą kredyt na wiele celów: od tych najbardziej podstawowych, np. na cele mieszkaniowe, aż po takie, które są zaciągane na coś, co jest zbyt
NIK zdecydował się na wdrożenie FUDO – oferowanego przez WHEEL Systems narzędzia gwarantującego zwiększenie bezpieczeństwa informacji w instytucji czy przedsiębiorstwie dzięki stałemu monitoringowi, kontroli, rejestracji i
Rok 2013 może przynieść przełomową zmianę oceny agencji ratingowych dla naszego kraju – na perspektywę pozytywną. Niestety, prawdopodobnie będzie to jedna z niewielu dobrych informacji w nadchodzących dwunastu miesiącach.
Będą opóźnienia w zwrocie nadpłaconego podatku. Wciąż nie ma możliwości rozliczania PIT-36 przez internetPrzedsiębiorcy, którzy planują rozliczenie z fiskusem za 2020 rok drogą elektroniczną, mogliby otrzymać zwrot nadp
W nowej kampanii marketingowej ING Bank Śląski promuje rachunek oszczędnościowy dla firm z promocyjnym oprocentowaniem 4%.…
ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię reklamową kont oszczędnościowych. W ramach oferty specjalnej „Bonus na start” bank oferuje 4,5% przez 4 miesiące dla nowych klientów, którzy wpłacą swoje oszczędności na Otwarte Kont
Wrzesień chyba w końcu okazał się przełomowym miesiącem w ocenie przyszłości polskiej gospodarki już nie tylko przez nielicznych członków Rady Polityki Pieniężnej (RPP). Choć już wcześniej pojawiały się mniej lub bard
W ciągu ostatnich lat na rynku globalnym można zaobserwować gigantyczny rozwój handlu elektronicznego. Klienci przenoszą większość swoich zakupów do sieci, a tradycyjne sklepy stają się tylko powierzchniami reklamowymi.&hel
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa