W pierwszej połowie 2013 roku należy spodziewać się recesji oraz istotnego obniżenia inflacji w Polsce. Przy zatrzymaniu inwestycji infrastrukturalnych, gospodarce nie będzie dodatkowo pomagać ograniczenie prywatnych wydatków
Warszawa, 26.09.2018 r.Co siódmy polski przedsiębiorca nie otrzymuje na czas płatności za sprzedane towary czy wykonane usługi. Przynajmniej raz w miesiącu z tym problemem styka się 65% małych i średnich firm – wynika z 16.
Jednoznacznego werdyktu, jaki kredyt brać, nie można postawić. Zarówno branie kredytu denominowanego, jak złotówkowego ma swoje zalety i wady. Kredyty denominowane są w tej chwili znacznie niżej oprocentowane i przez t
Po tym jak w piątek indeksy w Stanach Zjednoczonych zamknęły się na bardzo dużych minusach (DJIA -1,32%, Nasdaq100 -1,08%, S&P500 -1,37%), a wszystko to nastąpiło naprawdę w kiepskiej atmosferze, trudno było oczekiwać, �
Anomalie pogodowe to w Polsce coraz częstsze zjawisko. Katastrof naturalnych nie unikniemy, ale możemy przed nimi zabezpieczyć swój majątek. Eksperci Ergo Hestii przygotowali rekomendacje, jak chronić swoje mienie przed skutkami
MultiBank wprowadził unikalną na rynku ofertę ubezpieczeń – program „Bezpieczny Kredyt”, skierowany do klientów ubiegających się o kredyt lub pożyczkę hipoteczną na zakup domu lub mieszkania. – Innowacja program
ING Bank Śląski, zachęcając klientów do aktywnego zimowego wypoczynku, w ramach programu bankujesz-kupujesz przygotował ciekawe propozycje sprzętu m.in.: narty firmy Rossignol oraz kaski IQ w zestawie z kominiarką gratis. Wysta
Z początkiem lipca tego roku do zespołu Samsung Electronics Polska dołączył Marek Rawicki, który objął stanowisko Marketing Unit Managera i będzie odpowiadał za komunikację marketingową i sprzedażową urządzeń mobilnych,
Grupa WARTA zebrała ponad 2,5 mld zł składki przypisanej brutto: 1,3 mld zł spółka majątkowa i 1,2 mld zł towarzystwo życiowe. Ponad 12% wzrostu w ubezpieczeniach majątkowych oznacza, że spółka kontynuuje trend wzrostowy o
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię marketingową „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”. Bank promuje w niej 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów. W najnowszym spocie telew